Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Januaribebis 2012

kommer köpa vagn direkt efter vårt ul runt vecka 18-20...

har ni några roliga semester planer???

jag och familjen åker till legoland om 2 veckor kommer vara borta 4 dagar, sen har vi 3 veckor till i aug och 5 dagar runt vår bröllopsdag i sept(tänkte unna oss barnfri weekend)

• Carolaj83

Sessan4-HAHA, underbart ju

idag fick jag åka hem från jobbet, spytt upp allt idag

imorgon ska jag till tandläkaren känner mig så jävla nervös, hoppas de går bra, vill ju inte spy där, kanske borde avboka

• Carolaj83

enligt testet en kille o jag känner de på mig, har en av varje sen innan....

såg på oprah igår o grät floder var ett par som förlorat sina 3 barn 1 kille och 2 tjejer mellan 5-2 år.....i en bilolycka....dom bestämde sig för att skaffa fler barn o nära årsdagen av dödsdagen får dom TRILLINGAR som är 1 kille o 2 tjejer....vilket odds, lite läskigt

• Carolaj83

imorgon börjar jag mitt 7-dagars pass, har massa ångest ikväll, hur fan ska jag orka, åhhh skicka mig styrka...vad allt var lättare med första grav då man bara hade sig sj o tänka på

• Carolaj83
    shadowstorm-stackarn, skönt att ha de gjort innan bebisen kommer...o skönt att du känner så ang ditt gamla jobb, pengar är absolut inte allt
  • Carolaj83

shadowstorm-kramar till dig, har vänner som får hjälp med tal via bvc o dom mammorna säger att det är det bästa dom gjort att alla barn borde få gå dit....o ja håller nog med dom, varför måste de betyda något negativt? o de där med byta avdelning kanske inte heller måste vara negativt, försök finna det positiva, han har sin trygghet där o antagligen är det lugnare där än på en större avdelning....hoppas du inte tar de för hårt, om det känns för jobbigt tycker jag att du ska ta upp de med personalen

• Carolaj83

jahapp -4 kg på vågen...har en del att ta av sen min andra graviditet så de gör absolut inget är 171 cm o väger nu 86 kg, idag är min sista arbetsdag innan första semester omgången, dock bara 1 vecka, men sååååå skönt

Svar på tråden Januaribebis 2012