Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Januaribebis 2012

MiAmore-fick gå från kassan, de hände 15 min innan min lunch, så tog bara längre lunch...idag är jag ledig, får känna efter hur jag mår om jag ska åka eller vara hemma imorgon

är det fler här som planerar att föda på danderyd? är närmast för oss (7 mil) 
  • Carolaj83

kommer börja leta vagn (begagnad) efter rul, har inga som helst livstecken från min bebis än, men hoppas verkligen från allt i världen att bm låter mig få höra hjärtljuden på tisdag....min bm bor tydligen i samma by som mig o våra män jobbar på samma ställe, skumt att man aldrig träffat henne hihi

• Carolaj83

kommer inte ha spjälsäng denna gång, med båda mina tidigare barn har sängen bara stått tom, barnen har sovit hos mig....så jag kommer köpa en resårmadrass bredd 120 eller 150 o lägga på golvet i nya barnrumet

• Carolaj83

för oss var det tvärtom lyssnade på alla andra o hade bara kläder i 56 ut kom en liten kille som drunknade i strl 50

• Carolaj83

skulle också välja att åka till en babybutik o få hjälp klämma o känna, sen säga att man vill hem o fundera, o kanske sitta o kolla på blocket....

har haft emmaljunga duo edge, till första, väldigt rejäl vagn, sen hade jag en tysk vagn till dottern som dom säljer nya via tradera, den var billig o allt ingick, men väldigt tung i o ur bilen...

scootern, emmaljunga är den bästa vagn jag haft men tyvärr är ju den bara sittvagn, så denna gång kommer vi köpa emmaljunga city cross, begagnad!   

• Carolaj83

vecka 14 imorgon o inskrivning på tisdag*längtar*....nu ska jag åka o jobba lite i denna värme

• Carolaj83

var på inskrivning idag....o de var mycket nytt från mina 2 tidigare barn!
    ul är flyttat för vår del från danderyd till odenplan!!!!! ännu längre att åka....sen måste jag till karolinska för nån spruta eller behandling om jag o fostret har olika blodgrupp....jag o mina tidigare barn har olika blodgrupper men då fick jag sprutorna direkt efter förlossningen
    annars såg alla värden bra ut, måste även gå på extra kontroll pga tidigare havandeskapsförgiftning  

dom får inte lyssna efter hjärtljud då deras maskiner inte är godkända för så små foster, får hålla mig till ul för att se ett livstecken....men min bm flyttade fram mig till 1 jan!!!! så de e bara vänta på kallelsen o se när de blir tajm  

• Carolaj83
    Syoss-kul med hus

vill ha större hus, känns som vi börjar växa ur vårt, men vi trivs, får väl se hur vi fixar plats  
Svar på tråden Januaribebis 2012