Januaribebis 2012
vill också ha en city cross, fast med mjuklift, blir begagnad för oss, köpte ny till första barnet för 7000:- absolut INTE värt i mina ögon
vill också ha en city cross, fast med mjuklift, blir begagnad för oss, köpte ny till första barnet för 7000:- absolut INTE värt i mina ögon
jag är helt säker på att jag väntar en kille, fast med sonen var jag jämt trött o med dottern mådde jag illa, denna gång mår jag konstant illa+väldigt trött, tröttheten kan dock bero på mina galet jobbiga förkylningar som avlöser varandra
79a-kramar
har kollat könet på mina tidigare, men denna gång vill jag o mannen ha överaskning....när jag väntade 2:an sa alla till mig -hoppas det blir en tjej denna gång!
blev så galet arg på allas tjat att det blev tvärtom, jag ville ha en kille bara för att alla andra ville ha en tjej....är inte könet utan individen o personligheten som gör människan!!!!!!!!!!!!
Shirin85-har lite olika namn på en lista men inget som känns helt 100% rätt...man vill ju att de ska passa med storasyskonens namn, var sugen på alves efter fotbolls spelaren, men det är ju ett efternamn!
storasyskonen heter rasmus och nora
Liiv-ÄNTLIGEN!!!! mina båda barn är födda i dec....sonen var dock beräknad till 7 jan, men fick sättas igång 19 dec pga svår havandeskapsförgiftning.....har under dessa 4, år alltid fått höra att åhhh vad jobbigt för er eller stackars dom.....mina barn ligger inte efter i utvecklingen hos jämnåriga, dottern är tillomed tidigast på allt i sin årskull på förskolan
så less ppå att spy....idag visade vågen -2kg!
har köpt band men dom hjälper mig bara lite är ju bättre men inte helt 100
fan vad jag är ARG, blir arg för inget o tänder till så fort...är i normalt sett väldigt lugn o snäll tjej men nu börjar jag snart bli rädd för mig sj!
har fått strul med mina skattepengar, saknar typ hälften av dom, så imorgon bitti tänkte jag ringa o ber till gudarna att jag kan hålla mig lugn
fler som känner igen sig?
beklagar allt tråkigt som händer ![]()
jag har inte tid att tänka på min grav nu jobbet o barnen tar all min tid, idag efter jobbet åkte vi ut till mina föräldrar o skulle bada, dom bor med havstomt, sitter på bryggan o pratar med mamma, min 2,5 åring följer efter storebror ut o hamnar under vattnet, allt går så sjukt snabbt, hoppar i o får tag på henne, när hon hostat en stund säger hon med stort smail, mamma, jag dökte, jättedjupt!