Januaribebis 2012
nu har jag berättat för min bästa vän, föräldrar och svärföräldrar+ mannens bror som oväntat kom ut till svärföräldrarna när vi var där
fler som börjar tänka på allt de praktiska, hur länge ni vill jobba, plats hemma mm
nu har jag berättat för min bästa vän, föräldrar och svärföräldrar+ mannens bror som oväntat kom ut till svärföräldrarna när vi var där
fler som börjar tänka på allt de praktiska, hur länge ni vill jobba, plats hemma mm
ska på kalas imorgon o vet inte vad ja ska ha på mig känner mig fet o uppsväld i allt
mina humörsvängningar är värre än någonsin, igår satt ja o letade lägenhet på nätet för att min man.....haha kommer inte ens ihåg vad han sa eller gjorde
någon som börjat fundera över namn?
tycker de är svårt förknipar också namn med andra, tex barnen på mina barns förskola mm
mina barn heter rasmus o nora, har inte kommit på något helt 100 än o visst är killnamn svårare
pernillis-VILKEN JÄVLA BM!!!!
har berättat på min arbetsplats idag, känns skönt, men samtidigt läskigt
när jag fick första blev min man hemskickad, grät super mycket när han åkte, kände mig sååååå ensam, vid nr fick han stanna....denna gång hoppas jag att bebisen mår så pass bra att vi får bo på bb hotellet