Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Januaribebis 2012

min bm skickade remiss igår på inskrivning för ul o redan idag hade jag brevet i lådan

tid 3 aug, men har ingen som kan ta mina barn o vill så gärna ha med min man som stöd om något skulle vara fel....tänkte ringa barnens förskola imorgon o kolla om dom kan vara där den dagen fast det är vår första sem vecka*HOPPAS*

någon mer som känner sig sjukt nere i perioder, känns så förbjudet, man borde o ska ju vara hur lycklig som helst nu, men jag känner mig galet nere på kvällarna....kanske min oro som gör de   

• Carolaj83
    paet-skönt att det är fler

ska träffa bm nästa gång 20 sept, om jag fortf känner mig nere då ska hon få hjälpa mig komma i kontakt med bup men hoppas allt blir bra bara sem kommer o man kan släppa mycket som ligger o stressar på en 
  • Carolaj83

min bm ringde idag o svaren från alla prover på inskrivningen hade kommit, måste ta levaxin nu. 
    när jag läste om symtom stod det nedstämdhet bla....hoppas de är därför jag kännt mig lite nere 

npågon mer som måste ta levaxin, eller gjort tidigare graviditeter? 

• Carolaj83

vi fick veta med båda, men nu har vi en kille o en tjej så nu vill vi ha vår överraskning

• Carolaj83

skickar in en bild på dagens loppis fynd 10:- st ångrar att jag inte tog med mer pengar en tjej sålde baby björn bärsele med svankstöd för 250:- knappt använt då hennes barn inte hade velat sityta i den*suck*....ville ha
  • Carolaj83

mysigt vill oxå ha semester, men bara sätta på sig ett leende lämna barn på förskolan o åka mot jobbet, 2 veckor kvar

• Carolaj83

mysigt för er alla som får fira kalas....jag hoppas verkligen jag har orken när mina barn fyller år(december)....men har redan en plan b för äldsta sonen som bjuder sina egna kompisar på kalas, det är att hyra kalas på ett stort lekställe här i stan så skickar jag dit mannen + farmor

7 arbetsdagar till semestern sen hoppas jag att nya barnrummet kommer bli klart  

Svar på tråden Januaribebis 2012