• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Vi åker till Ullared den 11 nov :) längtar som sjutton. Och imorgon ska ev säng och skötbord inhandlas på Ikea.

Bb-väskan har jag tänkt börja grunna på nu när jag går hem.

• lillbumbin

Jag hade 9.0 en dag och hade gått upp 17 kg enligt deras våg.
    Men efter att min BM rådfrågade med läkaren så behövde jag inte göra glykosbelastningen för de var nog yoghurten ja åt på morgonen.
    Hon ville att ja skulle komma två dagar senare för att kolla upp det. Och då låg det på samma som de brukar 4,5.. :) så då slapp jag och glad e jag för det:) sen hade de kollat upp mina andra graviditeter och jag hade "normal stora" barn.. En på 3625g och en på 4105g och första är född på Bf-datumet medan den andra e född dagen före BF;)
    igår gick vi in i vecka 32 så är i 31+1 idag:) igår satt älsklingen ihop spjälsängen då vi ska lära katten att låta bli spjälsängen:) sen ska jag måla den till veckan då jag är barnfri:) alla barn är hos deras andra förälder och det är första gången sen i somras som
    Mina barn är hos sin pappa, kommer sakna dom grymt mkt även om jag behöver vila just nu.. Då dom åker 42 mil i morgon:( Sen har vi älsklingens son som åkte till sin mamma idag och kommer hem nästa söndag. Min 6 åring är mer trotsig än trotsig nu;) mammas lilla tonåring. Har även en 5 åring som härmar syrran och 7 åringen har ADHD.. Så vi har som sagt de vi gör när vi har alla tre;) men vad vore livet utan barn och trots;) när lillkillen kommer så ska mina barn bo hos sin pappa i en termin:( ja kommer sakna dom så de gör ont. Lillkillen e inte planerad för hade han varit de skulle han bli ett sommarbarn 2012 men de ville hn inte:) så jag får ha barnen tills lillebror ha kommit och barnen sk va här tills älsklingen Hr slut pappaledighet. Som tur är så kommer ja få ha mina barn en gång i månaden då de blir födelsedagar och lov;) ;)

• RaraS
    LillaEko skrev 2011-10-28 06:25:56 följande:
    V 31 idag, helt sjukt. Gått hela 30+0 nu
    Grymt! 10 veckor kvar! Det är ett delmål för mig! Jag är i v 29+0 idag! Vecka 30!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 12/1-12?
  • Alltochinget

Jag har också v30+0 som delmÅl men det är ett tag kvar. V 27+3 idag. Åh nästan 3 veckor kvar! :P det är det som är tråkigt med BF sent i januari, "alla" ligger så långt före ;)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • nya mamman
    LillaEko skrev 2011-10-28 06:25:56 följande:
    V 31 idag, helt sjukt. Gått hela 30+0 nu
    Samma här! Lite knäppt... men känns som man har en evighet kvar ännu! 
  • RaraS

Jag tycker det börjar kännas "nära"! Men det är mest för man inser hur mycket man har på jobbet just nu. Chefen gav mig (eller snarare slängde mig i knät) i måndags ett projekt som har 12 veckors leveranstid! Och BF om 11 veckor.. Det börjar bli dags att fokusera på att man ska lämna över en dag! Coolt!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 12/1-12?
  • nya mamman

Tittar jag bakåt ha det gått superfort men blickar jag framåt känns januari jätte avlägset... men jag går hemma och är sjukskriven och försöker få mina dagar att gå! Men man ska väl nå målet nångång iaf =)

• lullebo
    LillaEko skrev 2011-10-28 06:25:15 följande:
    Vi åker till Ullared den 11 nov :) längtar som sjutton. Och imorgon ska ev säng och skötbord inhandlas på Ikea.

Bb-väskan har jag tänkt börja grunna på nu när jag går hem.
    Vi ska också dit den 11e :) Det är tanken iaf :)
  • Prinzessan

Oj vad veckorna rusar i väg, nästan lite läskigt. Idag är det fredag å det var ju precis fredag tycker jag. Men det är ju härligt nu när man verkligen har något att längta till! Tycker nästan att det är skönt att det är 9 månader man har den lilla krabaten i magen så man hinner med att förbereda sej mentalt. Men antar att om en månad kanske jag är så trött på att vara gravid, så jag önskat att det bara var 8 månader man var gravid ;) Nu njuter jag mest!