• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    Fellis skrev 2011-10-27 11:01:12 följande:
    v.31 :)  dock lite nere idag.. Har en sådan fruktansvärd smärta på vänster sida i magen.. som att jag har håll som aldrig släpper.. har inte kunnat sova i natt, sambon har fått vända mig i sängen då det gjort för ont för mig att lyckas vända mig själv :( har svårt att gå och allmänt vara.. någon annan som vart med om detta, försökt ringa bm men hon ringer inte tillbaka... annars är allt bra, bara jag kunde få slippa denna smärta och få sova lite!
    Jag har så med i perioder. för min del är det ligamenten och beror nog på att jag haft mina så tätt och då blir dom på frestade. en mag gördel som ger bra stöd för magen gör att smärtan minskar.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • bumbi 84

Elison: vilken sötnöt!

Västeråsmamman : härigt att du fått komma hem och att dom håller koll på dig! 

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Fellis

har fått tid till läkaren klockan 19 ikväll, skönt. Hoppas det inte är värre än ligamenten eller nåt som sträckt sig eller så...

• roxylady

Jag är 26+5 idag. Och det står på min uträknare här på FL att jag är i tredje trimestern från och med idag.. var inte det igår. Hur kan det komma sig??

• sandy87

Varit hos bm idag å allt var bra, men höga hjärtljud... 
    178 :/ någon annan som haft så höga? 
    Usch nu blev jag ner vös för att det är tok högt?... 

• missable
    sandy87 skrev 2011-10-27 14:04:47 följande:
    Min tös har varit uppe och nosat på 169, men inte mer än en liten stund bara...
    låg de i 178 hela tiden eller???
    Fellis skrev 2011-10-27 12:43:37 följande:

har fått tid till läkaren klockan 19 ikväll, skönt. Hoppas det inte är värre än ligamenten eller nåt som sträckt sig eller så...

Lycka till!!

Jag har glädje shoppat idag =)
    Köpte ett par ill organga velour byxor med matchande dreggellapp från name it och en super söt body som var vit i botten med rander i form av stjärnor, super söt!
    Vart hos läkaren och är sjukskriven till bf, så det känns skönt och ska den 7 nov till sjukgymnasten för fogarna, ska se vad vi kommer fram till =) 
  • Serendipitet
    sandy87 skrev 2011-10-27 14:04:47 följande:

När de kollade mig för minskade fosterrörelser vart bebis hjärtljud uppe på 182 då och då och en lång stund låg det på 175 sedan gick det mycket upp och ned och sedan blev det mest kring 150 de sa iallafall att min bebis kurva såg mycket bra ut, så jag tror inte du behöver vara orolig. Vad sa BM då?
  • Marsätt

Jag har varit till bm idag. Allt så bara bra ut. När hon skulle ta magmåttet så låg hon jättekonstigt. Det skillde flera cm på vänster och höger sida. Hon sa att måttet idag kan vi nog inte utgå i från...det hamnade längst upp på översta kurvan...bm sa även att det kan inte stämma utan det kommer att dala för det kändes inte som en stor bebis. Men bebis låg med rumpan neråt och den har ju några veckor på sig att vända sig ännu som tur är...

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • sandy87

Det låg på 178 hela tiden, lysnade med 5 min i mellan oxå men samma då.
    bm sa att jag skulle vara observant & om jag märkte att något var annorlunda eller lite fosterrörelser så skulle jag ringa till sjukan...