• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • elinson
    shadowstorm skrev 2011-10-26 22:48:04 följande:
    en sötnos =) Vill också göra 3D/4D :) Men nä så är det när man bor i norr då går det icke :(
    hehe jag bor i höjd med gällivare, bodö (norge). Vi fick det gjort i byns enda privata barnmorska ;)
  • fair

Shadowstorm: usch, nej när det gör ont är det inte alls roligt! Var i norr bor du? Jag bor i Umeå, där finns inte heller 3d. :( Elison: åh, vi var i bodö sommaren 2009, det är så enormt vackert där!!

• shadowstorm
    fair skrev 2011-10-26 23:02:28 följande:
    Shadowstorm: usch, nej när det gör ont är det inte alls roligt! Var i norr bor du? Jag bor i Umeå, där finns inte heller 3d. :( Elison: åh, vi var i bodö sommaren 2009, det är så enormt vackert där!!
    Jag bor i Sundsvall men kommer ifrån västerbotten i grund och botten :) Nä och jag är inge sugen på betala kostnaden ner till stockholm och sedan kostnaden för tittut. Känns liksom inte värt det. Hon kommer ju snart ändå :) Tiden rullar ju på. Men klart man blir lite avis på alla som har nära :)
  • roxylady

Elison: åh vad söt!!! Hoppas på att få sådär bra bilder på fredag med. För då ska vi till tittut!:)

• Västeråsmamman

Elison vilken söt kille. Och du fick bf på min födelsedag.

• Västeråsmamman

Har massa onda förvärkar framförallt nattetid. Det som är lurigt är ju att man inte vet vilka som har effekt och vilka som bara pinar...

• elinson
    fair skrev 2011-10-26 23:02:28 följande:
    Ja Bodö är fantastiskt vackert! Nu är vintern och mörkertiden påväg, den är lite magisk på sitt sett.... från början av dec till mitten av januari är det ingen sol så vårt barn kommer troligtvis i mörkaste natten ;)
  • elinson
    shadowstorm skrev 2011-10-26 23:14:46 följande:
    Jag bor i Sundsvall men kommer ifrån västerbotten i grund och botten :) Nä och jag är inge sugen på betala kostnaden ner till stockholm och sedan kostnaden för tittut. Känns liksom inte värt det. Hon kommer ju snart ändå :) Tiden rullar ju på. Men klart man blir lite avis på alla som har nära :)
    haha jag kommer faktiskt från sundsvall ;) 
    Du kan ju trösta dig med att min sambo inte alls tyckte om att göra 3D UL, han tycker bebies så mest konstig ut och nästan att det var lite obehagligt. Jag var själv väldigt i valet och kvalet om vi skulle göra ett 3D känns lite som att tjuvkika i förväg.
  • partouze

Usch vilken jobbig natt, har blivit sjukt förkyld med slemhostan från h*lvetet. Har typ hostat sönder halsen . Inte nog me det så försökte ja trycka i mig lite te och honung för nån timme sen . Nu har ja världens halsbränna med sura uppstötningar varje gång jag sväljer :( vill bara soooova..