Januaribebis 2012
I helgen blev graviditeten mer verklig för sambon, han fick känna lite sparkar genom magen för första gången. Han blev så glad. Åh va mysigt det var

Anonyym! Vilka otoligt fina käder! De där i grönt var verkligen superfint! Måste också in och kika nu;)
Stort grattis Två!
Är det någon som vet om man kan ha sammandragningar utan att känna det? Nyss när jag kände utanpå magen var den hårt och liksom ihop dragen. Det har blivit så några gånger tidigare men då trodde jag att det var bebis som låg och pressade sig utåt men så slog det mig att det kanske är en sammandragning. De känns dock inte överhuvudtaget, kanske att det spänner lite lite grann. Någon som har nån teori?
Hm, kanske ska nämna det för BM när jag träffar henne om 2 veckor. Börjar väl bli dax att inse att jag inte kan hålla på att greja och ha samma tempo som tidigare...
Wiho! Vecka 21+0! Idag ska vi på första föräldragruppen, det blir spännande!
Haha inte en aning:) Det står i inbjudan att de tar upp graviditeten, barnet, amning, förlossning, föräldraskap, parrelationer och jämställdhet. Tror att det mest går ut på att man ska träffa folk i samma situation. Just den biten är jag inte så nog på men de brukar göra besök på förlossningen och det är jag nyfiken på!