• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler

jag hade nog inte klarat av att raka mina ben om de inte var för att vi har badkar. I en dusch hade jag inte fixat det.

Min hals håller på att ta död på mig... men vägrar verkligen va hemma och vara sjuk. Känns så ovärt de när man vet att man bara ska jobba två veckor till. Biter ihop imorgon och hoppas på att helgen gör mig bättre.

elias är världens sötaste!!!
  • Jämthund

Jag sitter ner i duschen och rakar benen. Det går finfint. Dessvärre är det med muffen, jag når egentligen inte och dem gånger jag faktiskt gör det missar jag hälften ändå.. Men, jag vill ju gärna att det skall se hyggligt ut framöver oxå så det är bara att kämpa på.

• SFHelen
    roxylady skrev 2011-11-23 14:02:33 följande:
    SFHelen: Okej.. skönt att de gör så i alla fall så att du får reda på anledningen. Har för mig att ett av dina tidigare barn också kom tidigt? Vad berodde det på den gången?

Vad myyyys!! Skönt att ta det steget! Och vad roligt att dem kommer och sover hos er nästa vecka

med dottern vet vi inte varför hon kom förtidigt.

denna gång beror det på en infektion i kroppen, men som vi inte vet vart den satt... hoppas på provsvar om de kan vara moderkaka eller hinnsäck.  
  • roxylady
    SFHelen skrev 2011-11-25 00:01:20 följande:
    med dottern vet vi inte varför hon kom förtidigt.

denna gång beror det på en infektion i kroppen, men som vi inte vet vart den satt... hoppas på provsvar om de kan vara moderkaka eller hinnsäck.  
    Okej.. skönt att ni fått veta lite mer i alla fall. Men är detta något man kan märka av innan det händer om det håller på att hända? Hoppas de får fram ett svar från provet nu då.
    Skönt att allt gått bra för er i alla fall! Ta nu hand om er {#emotions_dlg.flower}
  • got2b
    Mea skrev 2011-11-24 18:43:39 följande:
    Hur mår ni nu? Jag tycker att det har blivit väldigt jobbigt att böja sig ner.. magen växer mer o mer för varje dag känns det som, så det är ju inte konstigt att den är ivägen..

Har era små vänt sig rätt än? Här har vi en liten som trivs med att ligga på tvären..
    Inte helt lätt att ta på sig skor nu när magen är i vägen.

En till som ligger på tvären här. Får hoppas den vänder sig rätt snart.. Ska till bm om två veckor och se om den lagt sig rätt då annars blir det nog nåt ultraljud tyckte jag hon sa.