• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fair

Har jättekonstigt ont i magen idag. Började med att jag sträckte mig på höger sida i fredags (antagligen i ett ligament). Hade ont hela gårdagen och idag har jag ont på båda sidorna långt ner, särskilt när jag rör mig. Men inga sd som jag kan känna av. Vad tror ni? Nån som känner igen sig?

• fabler
    fair skrev 2011-11-27 08:29:40 följande:
    Har jättekonstigt ont i magen idag. Började med att jag sträckte mig på höger sida i fredags (antagligen i ett ligament). Hade ont hela gårdagen och idag har jag ont på båda sidorna långt ner, särskilt när jag rör mig. Men inga sd som jag kan känna av. Vad tror ni? Nån som känner igen sig?
    nej tyvärr känner jag inte igen mig så kan inte va till nån hjälp.
    elias är världens sötaste!!!
  • fabler
    fair skrev 2011-11-27 08:35:57 följande:
    Synd :/
    gör de så ont så du inte kan röra dig så hade jag ringt förlossningen och rådfrågat. Men om de mer känns som du belastat fel pga att du sträckte dig så hade jag avvaktat till imorgon.
  • Sapato

Misssally: tyvärr så är jag så kräsen så osten på tub tar inte bort mitt ha-begär
    Men har den hemma ifall suget blir föööör stort

Men i januari blir det Söderhallarna för ostinköp, vad jag ska njuta!!
    Finns en annan ostbutik på Söder där det luktar super illa i vanliga fall, dit gick jag in och bara stod och luktade för ett tag sen.. Haha. Det var svårt att inte provsmaka kan jag lova

• fabler
    Sapato skrev 2011-11-27 08:42:04 följande:
    Misssally: tyvärr så är jag så kräsen så osten på tub tar inte bort mitt ha-begär
    Men har den hemma ifall suget blir föööör stort

Men i januari blir det Söderhallarna för ostinköp, vad jag ska njuta!!
    Finns en annan ostbutik på Söder där det luktar super illa i vanliga fall, dit gick jag in och bara stod och luktade för ett tag sen.. Haha. Det var svårt att inte provsmaka kan jag lova
    håller helt och håller med dig. Den på tub är inte ens i närheten av de stink ostar jag älskar. Men även jag har den hemma för att få nått som ändå lite påminner om mögelost till pepparkakorna. Men skulle aldrig kunna sitta och äta den på vanliga kex, då smakar den ju ingenting.
  • fair

Ames: jo nog kan jag röra mig men gör det försiktigt. Har tagit två Alvedon och tror jag ska lägga mig i badet så kanske det går över. Bebis hickar då och har sig i alla fall...

• elinson
    Sapato skrev 2011-11-26 23:00:41 följande:
    Vill också ha tillbaka min kropp, kände mig som en flodhäst i provhytten på hm idag

Vill sola för känner mig genomskinlig

Vill äta mögelost

Vill gå lååånga promenader med min snygga vagn som bara står i vardagarummet och väntar på att rullas
    kan skriva under på alla punkterna och lägga till..

Vill träna till mjölksyra och blodsmak i munnen
    Vill dricka rött vin
    Vill komma iallafall ett par jeans från min garderob
    Vill ha sex utan att magen är ivägen ;)
    Vill gosa med bebis! 

NU!
  • fabler
    fair skrev 2011-11-27 08:46:07 följande:
    Ames: jo nog kan jag röra mig men gör det försiktigt. Har tagit två Alvedon och tror jag ska lägga mig i badet så kanske det går över. Bebis hickar då och har sig i alla fall...
    gör så. Blir de inte bättre så ring förlossningen och hör vad dem säger. Vi ska inte bita ihop nu utan lyssna på kroppen.
  • LillaEko

Och jag vill kunna:
    gå lååååånga rundor utan att grunna på hur mycket sammandragningar det kommer ge efteråt!
    Ta en snaps till sillen i jul.
    Provsmaka vår chili choklad glögg
    Ta på mig kläder och känna att jag INTE ser ut som en valros!
    Äta vad jag vill utan att få sjukt ont i magen och en massa halsbränna!