• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • elingabriella
    syntetica skrev 2011-11-27 14:23:19 följande:
    Vi ska också på UL imorgon, och hoppas den lille inte kniper så vi kan få ett säkrare svar på vad som 
    ligger där inne :) 
    Lycka till!

Vi ska också på UL imorgon :) Så himla skoj att se vår lillprins och även spännande att se om moderkakan flyttat upp sig eller om det blir snitt...
    www.elingabriella.se - Mops, chihuahua & en liten prins i magen ♥
  • syntetica
    elingabriella skrev 2011-11-27 18:17:39 följande:
    Lycka till!

Vi ska också på UL imorgon :) Så himla skoj att se vår lillprins och även spännande att se om moderkakan flyttat upp sig eller om det blir snitt...
    Lycka till! Hoppas allt ser bra ut :)
  • Velociped

Haha, oj vad gravidhormonerna spökar.. Sambon satte sig på ett flyg till London (genom storm och orkan) 16.30... bad honom höra av sig när han landat. På Heathrows hemsida står det att planet "förväntas landa 17.39", alltså för över en timme sedan... jag väntar förgäves på att "landat"-skylten ska dyka upp...

Så, säg till mig nu att om ett svenskt plan störtat på väg till London så skulle det vara på varenda nyhetskanal direkt, eller hur? :P 

• fabler
    Velociped skrev 2011-11-27 18:45:00 följande:
    Haha, oj vad gravidhormonerna spökar.. Sambon satte sig på ett flyg till London (genom storm och orkan) 16.30... bad honom höra av sig när han landat. På Heathrows hemsida står det att planet "förväntas landa 17.39", alltså för över en timme sedan... jag väntar förgäves på att "landat"-skylten ska dyka upp...

Så, säg till mig nu att om ett svenskt plan störtat på väg till London så skulle det vara på varenda nyhetskanal direkt, eller hur? :P 
    jaaa de skulle de!!
    elias är världens sötaste!!!
  • Velociped
    fabler skrev 2011-11-27 18:48:22 följande:
    jaaa de skulle de!!
    Skrattande

Samma sekund som jag skickade inlägget fick jag ett sms där det stod "landat"... Vad skönt det ska bli att få tillbaka lite rationellt tänkande sen. Flört
  • fabler
    Velociped skrev 2011-11-27 18:51:14 följande:
    Skrattande

Samma sekund som jag skickade inlägget fick jag ett sms där det stod "landat"... Vad skönt det ska bli att få tillbaka lite rationellt tänkande sen. Flört
    vad bra! Men jag förstår att oron kom. Jag hade nog målat fan på väggen om min sambo hade varit ute och kört bil nu... för här faller första snön just nu och då sker de ju ALLTID olyckor. Tur för mig att han sitter här bredvid i morgonrock och tofflor och inte alls har nå planer på att ge sig ut på vägarna.
    elias är världens sötaste!!!
  • Snusmumriken80
    ccecy skrev 2011-11-27 12:27:54 följande:
    Ojoj! skönt att det är så lite tid :) har ni varmt där nere på holmen ? :)

Skönt att det snart är över snart jo, 22 dagar
    Varmt? Inte just nu, 3,6 grader och världens regn o blåst Skitväder rent ut sagt! Vill snart ha snö! 
    *mamma till B-05, F-07, B-08*
  • tvillingen
    Velociped skrev 2011-11-27 18:45:00 följande:

tror du har missat att det är en timme fram här. alltså planet landade i tid. Men förstår dig, min sambo är ute och åker nu och dummern har lämnat telefonen hemma.
  • fair

Usch så ont jag har på sidorna av magen :( inte konstant men så snart jag rör mig.. Blää!!

• Haanky

En fråga... ska dricka glögg nu men detr va visst alkohol i den.. om jag kokar den ett tag borde det väl inte va nån fara???