• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler
    Sapato skrev 2011-12-04 19:31:12 följande:
    Ames: För mig var det tvärtom med sonen, då var jag sjukskriven vid det här laget för hade sån jävulsk foglossning då.

Njuter så länge det varar
    Spännande de där hur olika de är. Nu kan jag väl i och för sig inte direkt klaga denna grav. heller men så länge jag bara jämför med mig själv så är denna snäppet värre!
    elias är världens sötaste!!!
  • roxylady
    fabler skrev 2011-12-04 18:47:31 följande:
    de va sjukt mycket folk. Så jag har svårt och se att man kommer ta sig fram där nästa år med en barnvagn och gör jag då sällskap med syster så har vi varsin vagn. Så de blir nog att besöka nån annan marknad nästa år.
    Leksands marknad brukar ju vara större
  • Tärning6
    elinson skrev 2011-12-04 14:39:43 följande:
    haha lite lustigt, jag är född och uppväxt i Skottsund ;)
    hihi ja de va ju kul världen e bra liten hihi
  • roxylady
    Jamirl skrev 2011-12-04 20:47:23 följande:
    Läcka.mjölk....trevligt
    Jag tror jag gjort det nattetid.. för det har varit blätt på tshirten när jag klivit upp för att gå på toaletten. Ha ha! Men det luktar inget. Men blött och lite lätt gulaktigt var det. Var det så för dig med?
  • ccecy

läcka mjölk har ja gjort sen runt v 25 kanske. är små jobbigt, känns som att man får tvätta bhna hela tiden, har 3st passliga så dom får varva. funderar om det finns något man kan sätta i bhn. annars får ja köra på trosskydd, de gjorde min kompis, hon sa de funka rätt bra.

Paet - mitt är också lätt gulaktikt, tror det skall vara det också, där emot har ja nånstans läst att det inte skall ha en grön nyans, men kommer inte ihåg var jag läste det.

• syntetica
    ccecy skrev 2011-12-04 21:01:59 följande:
    läcka mjölk har ja gjort sen runt v 25 kanske. är små jobbigt, känns som att man får tvätta bhna hela tiden, har 3st passliga så dom får varva. funderar om det finns något man kan sätta i bhn. annars får ja köra på trosskydd, de gjorde min kompis, hon sa de funka rätt bra.

Paet - mitt är också lätt gulaktikt, tror det skall vara det också, där emot har ja nånstans läst att det inte skall ha en grön nyans, men kommer inte ihåg var jag läste det.
    Finns ju sånna där skydd du kan ha i bhn. :) amningskupor tror jag dom hetr :)
  • fabler
    roxylady skrev 2011-12-04 19:44:20 följande:
    Leksands marknad brukar ju vara större
    den har jag aldrig varit på, kanske borde ta den nästa år då. Annars kan jag tänka mig nån mindre, vi har ju några stycken här i borlänge också som är värda att besöka.

Nu har jag läst på om förlossningen och bb i falun, förlossningen har flyttat sen vi var där sist så insåg att de kunde va bra och ta reda på vart den ligger.
    elias är världens sötaste!!!
  • ccecy
    syntetica skrev 2011-12-04 21:04:20 följande:
    Finns ju sånna där skydd du kan ha i bhn. :) amningskupor tror jag dom hetr :)
    får ta o se vart ja hittar såna då :) kanske dom finns på apoteket, måste kolla priset på dom bara, men dom kan ju iofs vara värda att ha efter förlossningen när man börjat amma också. :)
  • syntetica
    ccecy skrev 2011-12-04 21:09:38 följande:
    får ta o se vart ja hittar såna då :) kanske dom finns på apoteket, måste kolla priset på dom bara, men dom kan ju iofs vara värda att ha efter förlossningen när man börjat amma också. :)
    Finns på apoteken och i din vanliga mataffär. 
    Det är värt att köpa dom tycker jag iaf. Mina kostade typ 50-60 kr för ett paket
    och jag behöver inte använda dom dagligen ännu.