• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MissT

Vad mycket jobbigheter det händer i tråden just nu. Jag hoppas att de kan stoppa upp förlossningarna för er som befinner sig på förlossningen så att bebisarna får växa på sig lite till. Ta hand om er!

• elingabriella

33+2 menade jag, blir lite skakis av all bricanyl. Har fått en blödning också och bricanylen verkar bara funka ca två timmar innan värkarna börjar igen. Vi har inte med oss nånting och inte ens köpt babyskyddet än så lilla bebis stanna!!

• ccecy
    elingabriella skrev 2011-12-05 20:19:41 följande:
    33+2 menade jag, blir lite skakis av all bricanyl. Har fått en blödning också och bricanylen verkar bara funka ca två timmar innan värkarna börjar igen. Vi har inte med oss nånting och inte ens köpt babyskyddet än så lilla bebis stanna!!
    ja hoppas verkarna avtar och att liten får stanna ett tag till iaf! :)
  • PrickenoGrodan

Hoppas bebisen vill stanna elingabriella!

Började packa bb-väskan idag för jag tycker så många verkar åka in till fl.

• ccecy

jag tänker nog också börja packa bb-väskan, ifall det skulle få för sig att sätta igång redan! känns just nu som att ja inte ens har sammandragningar, men är väl bara jag som inte reagerar på att dom finns där

• Pusselbiten86

Jag packar inte min från jag flyttat :)
    Ska flytta den 1 januari :)
    BF den 13- 24 så de åtrerstår o se när den vill komma =)

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • Haanky

Ja kanske bäst att börja med den.... men åker man in nu så glömmer man nog den hemma endå....

• LillaEko

Lilla pricken: 120/96 menade jag, så det diastoliska trycket ligger ju alldeles för högt nu :/ hoppas det bara höjts pga slutet av graviditeten nu. Men skönt me att de håller extra koll nu då.

• LillaEko

Håller tummarna för er som åkt in att det slutar på bästa sätt.

Jag packade faktiskt bebisens saker i söndags, är ju bara 1 månad kvar för oss i morgon. Så tyckte det var lika bra att börja så smått.

• PrickenoGrodan
    LillaEko skrev 2011-12-05 21:14:08 följande:
    Lilla pricken: 120/96 menade jag, så det diastoliska trycket ligger ju alldeles för högt nu :/ hoppas det bara höjts pga slutet av graviditeten nu. Men skönt me att de håller extra koll nu då.
    OK, då är jag med.