• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • missable
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-06 09:28:07 följande:
    Är påväg in till fl nu. Sitter o gråter så ont ja har.. Hade känt igen om de var gallan för se är en helt annan smärta
    Håller tummarna för dig!!!! 
  • ccecy
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-06 09:28:07 följande:
    Är påväg in till fl nu. Sitter o gråter så ont ja har.. Hade känt igen om de var gallan för se är en helt annan smärta
    Hoppas allt går bra! håller tummarna för er!
  • minjalin

Usch vad mycket problem folk har nu och många som åker ut och in till fl :( Hoppas llt slutar bra för alla!!!! Själv gick man på stan i 2,5 timmar igår och jäklar vad ont jag haft inatt. Fick stödja mig mot väggarna för att kunna gå till toaletten pga foglossningen. Känns bättre idag även om det fortfarande gör ont. Hade massa sammandragningar också som spände och kändes obehagliga. Nog för att jag haft foglossning sen v 12 men inte så illa som det var inatt. Hur står dom ut som har så och ännu värre varje dag? :o Nu får det gärna bli julafton och sen januari för nu vill jag ha min bebis!!!! Bebis är ju fixerad så det känns som att jag har en fotboll mellan benen och mina revben tar kål på mig. Har sovit jättedåligt senaste nätterna för jag vaknar hundra gånger och vissa av gångerna är jag inte ens kissnödig så jag vet inte varför jag vaknar. Somnar om igen lika fort men vaknar 1 timme senare igen. Sen är 2-åringen världens mammagris just nu så ingen annan duger om jag är i närheten. Är jobbigt när man inte orkar och han bara klänger på en hela tiden och munnen går i ett. Tur att han har roligt på dagis och inte saknar mamma där för här hemma med mig blir han understimulerad eftersom jag inte orkar göra nåt. Försöker baka nån sockerkaka med honom, bada med honom, läsa böcker, pussla, måla och titta på tv med honom, men han är livlig så han får ju inte direkt utlopp för sin energi med sånna sysselsättningar. Men snart är det över i alla fall så han kan få tillbaka sin gamla mamma förhoppningsvis!

• Fellis

Ledsen för sent inlägg, men i fredags morse klockan 02.21 föddes våran underbara dotter Adeline! Hon var 46 cm lång och vägde 2165 g. Allt har gått bra och vi alla mår bra. Idag får vi även komma hem ifrån BB. Lyckan är stor! Lucka till alla ni andra! Kram

• ccecy
    Fellis skrev 2011-12-06 10:04:55 följande:
    Ledsen för sent inlägg, men i fredags morse klockan 02.21 föddes våran underbara dotter Adeline! Hon var 46 cm lång och vägde 2165 g. Allt har gått bra och vi alla mår bra. Idag får vi även komma hem ifrån BB. Lyckan är stor! Lucka till alla ni andra! Kram
    Grattis! :) skönt att få komma hem redan! :) hoppas allt går bra nu :)
  • Velociped

Var hos bm idag. Alla värdena var bra, bebis följer sin kurva och ligger med huvudet neråt men inte fixerat. Sockret, blodtrycket och up var alla bra...

...så varför känner jag mig så deppig? Förra bm-besöket var ju jättejobbigt, med besked om diabetesen. Men nu var ju allt jättebra!? Varför känns det då fel? Och varför vill jag bara gråta? Nån annan som bara känner sig regelrätt deppig? :(

• Empa86
    Fellis skrev 2011-12-06 10:04:55 följande:
    Stort grattis till er lilla dotter!{#emotions_dlg.flower} Skönt att få komma hem så fort! Vilken vecka är hon född i?