• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80
    minjalin skrev 2011-12-16 21:11:31 följande:
    Det får vi väl innerligt hoppas att du får ^^
    Jag får säga detsamma!

Huh, sitter och tittar på Svenska Hjältar-galan och tårarna rinner. Undrar om jag ska skylla på gravidhormonerna  
  • fabler
    Cia80 skrev 2011-12-16 21:18:47 följande:
    Jag får säga detsamma!

Huh, sitter och tittar på Svenska Hjältar-galan och tårarna rinner. Undrar om jag ska skylla på gravidhormonerna  
    att dömma av facebook verkar alla grinat idag. Själv valde jag att titta på filmen på trean och de känns som ett klokt val. Hade inte hanterat att sitta och grina nu och sen försöka sova på de. Sover kasst efter att jag grinat och nu sover man ju kasst som de är.
    elias är världens sötaste!!!
  • minjalin
    Cia80 skrev 2011-12-16 21:18:47 följande:
    Jag får säga detsamma!

Hehe, ja man är verkligen blödig som gravid ^^ Jag tittar också, men har stickat babytossor samtidigt och svurit över dom så jag har inte engagerat mig tillräckligt för att sitta och grina som tur är ;)
  • fabler

Vart överlycklig idag då jag kollade vad min lön från jobbet skulle bli i och med att jag gick hem i fredags. Och blev positivt överraskad när jag såg att jag får de 10% som vissa arbetsgivare betalar ut upp till 150dagar. Så jag får ut ungefär lika mycket denna månad som jag får annars, men då ska jag ju även få pengar från fk för 7 dagar så de blir ju ytterligare lite mer. Så får ut ca 10.000 mer nu än vad jag hade räknat med att få de känns jäkligt välkommet bästa julklappen måste jag säga.

• Cia80

Nu har jag gråtit färdigt
    Maken är iväg och äter julbord och kommer inte hem förrän sent i natt. Så det tar emot att gå och lägga mig. 

ames,
    Åh, vad härligt! Ingen dålig julklapp

• fabler
    Cia80 skrev 2011-12-16 22:14:44 följande:
    Nu har jag gråtit färdigt
    Maken är iväg och äter julbord och kommer inte hem förrän sent i natt. Så det tar emot att gå och lägga mig. 

ames,
    Åh, vad härligt! Ingen dålig julklapp
    nej för så mycket pengar ska jag väl villigt erkänna att jag aldrig fått julklappar för ens sammanlagt. Men de blir en bra buffert på sparkontot inför kommande bilköp så de kommer lägligt. Och hellre att jag får dem så här i klumpsumma än lite varje månad för då hade dem glidit mellan fingrarna och inte märkts.
  • missable

väntar på att läkaren från förlossningen för att tala om va jag får ta för min tandvärk... tog alvedon för 3 timmar sen och vänyar på att få ta två nya om en timma, men jag håller ju på att döööö av smärta!!!

• fabler
    missable skrev 2011-12-16 22:19:30 följande:
    väntar på att läkaren från förlossningen för att tala om va jag får ta för min tandvärk... tog alvedon för 3 timmar sen och vänyar på att få ta två nya om en timma, men jag håller ju på att döööö av smärta!!!
    usch vad drygt för dig. Hoppas du får ta nått som hjälper.
  • missable

ames; ja skit drygt sitter och lipar för det gör så ont... maken säger att jg ska bita ihop och att jag aldrig kommer klara en förlossning... är så jävla ledsen och trött på detta...