• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Haanky
    Västeråsmamman skrev 2011-12-22 15:35:51 följande:
    Spännande med flera bebisar på gång.
    Emma växer så det knakar. 52,5 cm igår och 3290g.
    Ser fram emot att fira jul och hoppas för egen del att slippa fler obehagliga överraskningar.
    Vad härligt!! hoppas allt gått bra och går bra!!! Ha en mysig jul med eran gosiga bebis :)
  • LillaEko

Har nu varit in till fl då jag inte kunde avgöra om flytningarna blivit vattnigare eller om jag helt enkelt läcker vatten. Sammandragningarna kommer ca 2 per 10 min och som kraftigare menssmärtor speciellt ut i ryggen.
    De tror inte jag läcker men att det verkligen är förlossning på g inom det närmaste. Så nu far vi runt på stan för att slå ihjäl tid för vid ca 19 ska vi tillbaka till fl för nya tester och ul.

• MissT
    LillaEko skrev 2011-12-22 17:22:03 följande:
    Har nu varit in till fl då jag inte kunde avgöra om flytningarna blivit vattnigare eller om jag helt enkelt läcker vatten. Sammandragningarna kommer ca 2 per 10 min och som kraftigare menssmärtor speciellt ut i ryggen.
    De tror inte jag läcker men att det verkligen är förlossning på g inom det närmaste. Så nu far vi runt på stan för att slå ihjäl tid för vid ca 19 ska vi tillbaka till fl för nya tester och ul.
    Åh vad spännande! Stort lycka till!
  • PrickenoGrodan
    Följer detta med spänning!
  • LillaEko

Å förresten: jag hann klippa katterna klart och bada dem :) hann dessutom packa hundens väska (min mamma hämtade henne nu i em när hon slutade). Så med i bb väskan packades även julgodiset utifall vi skulle bli kvar till julafton ;)

• Pusselbiten86

Glömde....

Sitter med SD nu o en liten blödning för ungefär 1 timme sen!
    Tagit en brickanyl o kan bara hoppas den stannar 10 dagar :)

• curiosa
    Åh vad spännande, lycka till :)