• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fair

LillaEko: åh så fint namn ni valt till er dotter! Tycker själv att Stella är enormt fint och vi har velat fram och tillbaka på det namnet. Nu är vi nere på 2 namn som det står mellan, får se om det blir en Stella eller Edith för våran del! :)

• Frökenolson
    ccecy skrev 2011-12-25 16:53:14 följande:
    jag tycker nästan att dagarna går för snabbt ibland :) ja kan inte förstå vart dom försvunnit dock känns dom som är framför oändligt långa! :) men man ska väl klara av det ! :) När har du bf ?:)

3:e enligt ÄL, 8 enl rul
  • ccecy
    Frökenolson skrev 2011-12-25 19:14:14 följande:
    3:e enligt ÄL, 8 enl rul
    Då har du verkligen inte länge kvar ! :)
  • Pusselbiten86

Ingen som kan hjälpa mig ikväll? 
    Hur hade ni tagit de ?

Ska jag ta brickanyl eller skita i det  ? 

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • ccecy
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-25 19:17:45 följande:
    Ingen som kan hjälpa mig ikväll? 
    Hur hade ni tagit de ?

Ska jag ta brickanyl eller skita i det  ? 
    Jag vet faktist inte, ja har inte haft problem med sammandragningar och sådär, men ring och fråga dom på FL om du är osäker skulle jag säga
  • Frökenolson
    ccecy skrev 2011-12-25 19:16:13 följande:
    Då har du verkligen inte länge kvar ! :)

Nope =)
    Håller med om att dagarna går fort, när de väl gott ;)
    DOck känns det som att söndag är jättelångt borta men det är ju bara knappt en vecka..
    Har dock en känsla av att liten tittar ut innan dess, men vi får väl se..
    Tror sambon är lite nervös över att den ska komma innan...

Pusselbiten,
    det är svårt att säga, jag själv tar inga medeciner eller smärtstillande. Knappt med lov, känns ju som det är onödigt att stoppa en fölossning så nära BF, jag säger som de andra RING IN TILL FÖRLOSSNINGEN.
    De vet ju bäst och du har ju varit inne innan om jag minns rätt, du hade väl inte barnen hemma idag så det kanske är bra att passa på att åka in...    
  • ccecy
    Frökenolson skrev 2011-12-25 19:28:38 följande:
    Nope =)
    Håller med om att dagarna går fort, när de väl gott ;)
    DOck känns det som att söndag är jättelångt borta men det är ju bara knappt en vecka..
    Har dock en känsla av att liten tittar ut innan dess, men vi får väl se..
    Tror sambon är lite nervös över att den ska komma innan...

Pusselbiten,
    det är svårt att säga, jag själv tar inga medeciner eller smärtstillande. Knappt med lov, känns ju som det är onödigt att stoppa en fölossning så nära BF, jag säger som de andra RING IN TILL FÖRLOSSNINGEN.
    De vet ju bäst och du har ju varit inne innan om jag minns rätt, du hade väl inte barnen hemma idag så det kanske är bra att passa på att åka in...    
    Spelar nog inte så stor roll när bebisar kommer, tror man sedan är lika glad över dom ;)
  • Frökenolson
    ccecy skrev 2011-12-25 19:44:44 följande:
    Spelar nog inte så stor roll när bebisar kommer, tror man sedan är lika glad över dom ;)

Precis, så känner jag med. Har nog aldrig förut varit så nyfiken och längtat så efter något/någon...
    Sa till sambon igår:-tänk att nästa jul springer kanske vår lille runt här och leker =)
    Vadå.. kanske sa sambon, han eller hon måste väl springa eller gå då....
    Själv var jag 18 månader när jag gick första gången, men sambon var tydligen en liten vilde =)   
  • ccecy
    Frökenolson skrev 2011-12-25 20:03:55 följande:
    Precis, så känner jag med. Har nog aldrig förut varit så nyfiken och längtat så efter något/någon...
    Sa till sambon igår:-tänk att nästa jul springer kanske vår lille runt här och leker =)
    Vadå.. kanske sa sambon, han eller hon måste väl springa eller gå då....
    Själv var jag 18 månader när jag gick första gången, men sambon var tydligen en liten vilde =)   
    Tänk att de kan va så olika :) kommer faktist inte ihåg när jag själv började gå eller ja vem kommer ihåg det ;D men jag måste fråga min mamma om sådant sen! :)  Det känns lite som när man var liten och längtade efter julklapparna och tomten! :D fast de är nästan en ännu jobbigare väntan! :D ja kan inte förstå att de är 23dagar för mig, eller längre man vet ju inte om man går över, jag räknar lite med det :)