• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady
    Velociped skrev 2011-12-29 15:26:41 följande:
    Jag vet inte... de bara dyker upp i brevlådan. O.o Det är Liberoklubben som skickar ut, tror jag... Vi har redan fyra stora paket blöjor samt två new born inköpta på grund av detta - känns konstigt att köpa blöjor för upp till 8kg bebis men rabatter är ju till för att utnyttjas. :P
    Åh gött!! Det vill jag också ha! Är också med i liberklubben men jag har inte fått sånt ändå.. hm.. jaja kanske får sedan då. Haha ja jag kan då tänka mig det! Eller hur det är ju det
  • roxylady
    Frökenolson skrev 2011-12-29 14:28:42 följande:
    idag kl.7.48 föddes var lilla kille. har nu varit vaken 4 typ 70-80 timmar. är helt slut! han väger 3518g och är 50cm skriver mer när jag kommer hem!
    Grattis!! Vad mysigt! Förstår att du är helt slut! ja det får du göra Ta hand om er tre nu!
  • ccecy

Varit på tul idag, blir det sista jag behöver gå på :)  vikten beräknades nu till 2,5kg i v 37+2, så blir väl en 3kilos klump ungefär vi bf om 19dagar :) annars var allt bra med bebis :)

• minjalin

Grattis fröken olsson!!!!

Vi har också försökt skriva på om faderskapet men den där socionomen man ska kontakta var först på semester när vi ringde, sen var hon sjuk, och så fick vi mejl från henne om att hon skulle höra av sig efter jul men när sambon ringde idag igen så sa telesvararen att hon var sjuk så det verkar inte bli av att skriva nåt sånt innan bebis är född >.< Man tycker ju att dom borde fixa en ersättare när hon är borta så länge, men icke sa Nicke. 

• Haanky

Har sån mensvärk hela tiden!! den fortsätter fast magen blivit mjuk... värst har varit på kvällen då man lagt sig men nu håller den i  på dagen med :S nån mer som känner av den molande värken? kollar hela tiden efter slemproppen men ingen har kommit än så än är det väl inte fl på g? har nån konstig kännsla i kroppen men tror det är för ja slarvat med järntabletterna :P

• Haanky
    Jämthund skrev 2011-12-29 15:59:32 följande:
    Varit på familjerätten idag och skrivit på papper. Min sambo är även juridiskt sett pappa nu.. ja, eller kommer att vara när bebis är ute. Det var ju skönt att ha det gjort. Fixat det sista inför bebis ankomst. Nu har vi nog precis allt tror jag. Iaf av det som är mest nödvändigt. Vagnen hämtade vi oxå idag... Den är bara så fin. Jag älskar verkligen vagnen om än den inte är så särskild.. Skall gå runt med den lite och känna på tinget. Ut går jag verkligen inte idag för fy fasiken vilket väder det är. Inte ens hunden är pigg på att gå ut och leka

skönt att ha det gjort... jag orkar inte ens ta reda på vart man ska ringa :P får ta det efter istället... :)  vad blev det för vagn? hahah min hund är inte heller sugen på att ta sig ut i detta vädret!!! speciellt inte när hon hör alla smällar...