• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • ccecy

Här är bebis inte fixerad, men hon hinner väl är i v 37+2 så de är ju ett tag kvar iaf! :) huvudsaken är väl att hon ligger neråt :)

• Ms J

Wicky81: Beklagar sorgen! Så otroligt sorgligt.

FrökenOlsson: gratulerar till sonen!

Så konstigt inlägget blev nu, en som kommit till världen och en sim lämnat den. Livet kallas det tror jag.

• partouze

Jag har haft ont i ryggen nu en stund och det drar fram i hela nedre ryggen. Har en del sd men de är inte regelbundna. Ryggontet sitter långt ner men strålar lite uppåt och framåt över höfterna och det är inte foglossningsmärtor jag har. Jag har konstant ont i ryggen, inte i intervaller som vid värkar, och det drar i ryggen liksom. Kan det vara något tecken? 

BF 12/1-2012 <3
  • Haanky
    Jämthund skrev 2011-12-29 22:29:38 följande:
    Haanky - vi beställd vagnen för ett bra tag sen och hämtade den idag. Hann till och med ångra mig en gång men det blev en emmaljunga citycross med vitt chassi. Svart liggdel med några vita sträck på och en svart sittdel med gröna detaljer på. Är så

okej vad roligt!! den ska va skitbra om man kör mycket i skog och terräng :D rymmlig korg med :)
  • Västeråsmamman

Grattis frökenolsson till sonen.

Beklagar sorgen wicky81.

• fair

Jag har senaste veckan haft lite klåda under ena foten, inte dygnet runt men nån gång/dag i alla fall. Var ju hos bm i onsdags men glömde att fråga! Tror ni jag behöver ringa och fråga ang det? Tänker på gravidhepatos men tycker det borde vara överallt då. Har även fått väldigt ljus/gulaktig avföring men det fick jag sista 2 veckorna innan första barnet föddes också...

• Jämthund

Vecka 37 idag. Tiden går så ruskigt fort och snart är den där magen borta. Det känns superkonstigt. Jag har lixom knappt vant mig och vad som ligger i magen har jag inte heller uppfattat. Ska jag få en bebis? Nej, inte jag inte... Precis såhär känns det. Lite märkligt faktiskt.

• Velociped

Fair - jag frågade min bm om den allmänna klåda jag har (inte händer och fötter Mao), hon frågade mig då specifikt om det kliade i händerna eller under fötterna - trots att jag sa nej så rekommenderade hon att jag tog ett prov för hepatos, för säkerhets skull...