Januaribebis 2012
Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?
Tänkte om någon ville följas åt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
BF listan hittar ni på:
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:
www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
Länken till vår presentationstråd.
Alltid kul att veta lite mer om varandra!
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
Länken till tråden om "gissa kön"
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.
Kommer inte ihåg när jag fick sova "en hel natt" senast! Men känner mig ändå rätt så trött, tror bristen på sömn har börjat hinna ifatt mig nu.
Har väldiga problem emellanåt då hon ska lyssna på hjärtljud och känna hur den ligger. Men igår kände jag nästan aldrig av den. Enbart på kvällen då jag tittade lite tv, så kände jag att bebben sparkade 3-4 gånger, det var i princip allt. Hmm, ska man bli orolig?
Det är "mitt fel" eftersom jag har haft smärtor nu non-stop i flera månader. Men häromdagen skulle vi mysa lite, men det hela slutade med att vi fick avbryta. Jag njöt ingenting och dessutom så gjorde det ont i sl**an. Det kändes som om "den" inte hade rum, utan det bara tryckte och gjorde ont varje gång han förde den fram och tillbaka. Vet inte om jag "vågar" försöka någon fler gång. Kändes så surt att behöva göra honom besviken, han som verkligen har sett fram emot lite skoj
Visst, finns ju andra saker man kan göra, men det är inte samma sak varken för honom eller mig. Just nu känns det bara för mig att jag vill han ska hålla sig på avstånd. Kramas och pussas, visst, men annat... nej... Han säger ju att det inte gör något, att han förstår osv. men ändå känns det så j**ligt att inte kunna/inte vilja göra något.