• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • doriah

Jahapp...bf i dag då, undrar om bebisen bryr sig om detTungan ute Nåväl, jag har gått över tiden förut så det är väl bara att ställa in sig på det. Ska in till bm om en halvtimma och sen ska vi passa på att åka och storhandla då döttrarna bönade och bad om att få gå till dagis en sväng i dag (kan inte klandra dem, jag är nog en halvkul mamma just nu!) Hoppas ni andra mår bra och håller modet uppe!

Elsa och Lovis mamma
  • fabler

Tycker jag sover sämre och sämre om nätterna, får mer ont i halsen och nästäppan blir bara värre så nu får denna bebis komma ut så jag kan få börja sova utan att vakna och va jätte trött och ha huvudvärk.

Idag ska vi till ICA MAXI och handla blöjor, barnmat och nått bebisplagg då vi fick hem jätte bra rabatter där ifrån igår. Lite läskigt dock eftersom dom då har snokat rätt på att vi ska ha bebis.

elias är världens sötaste!!!
  • C R

Min slempropp har börjat lossna idag. Nu har jag som mensvärk o ont i nedre delen av ryggen. Men jag vet ju att detta inte betyder att det är dags så bara ställa in sig på att det tar ett tag till. Har bf på lördag.

• fabler
    C R skrev 2012-01-03 09:38:14 följande:
    Min slempropp har börjat lossna idag. Nu har jag som mensvärk o ont i nedre delen av ryggen. Men jag vet ju att detta inte betyder att det är dags så bara ställa in sig på att det tar ett tag till. Har bf på lördag.
    jag har också mensvärk i nedre delen av ryggen idag, men jag kan även få de när jag är förkyld så här är de svårt att avgöra med tanke på hur min natt sett ut. Min slempropp tror jag släpper lite lite varje dag och de är super irriterande eftersom de bara är lite som släpper så återbildas den med största sannolikhet. Jag ser framemot att få ett STORT tecken på att de är på G. Hade varit så häftigt att få uppleva att vattnet gick, men jag har en känsla av att jag aldrig kommer få va med om de med än inne på förlossningen när dem har hål på hinnan. Så var de med sonen och så har de varit för min mamma med alla oss tre syskon.
    elias är världens sötaste!!!
  • curiosa

Efter att ha haft massa "för"värkar igår och även vaknat av dem i natt så hade man ju lite förhoppningar på att det skulle vara på gång men nu är det enda jag känner av en molande mensvärk.

Ska till bm sen idag och hoppas verkligen att det är sista gången.

• missable

MSJ: Hon fixerade sig redan v 29 men det är senaste veckan jac upplever att det är bättre!

• Kissekatten

BF+7 och det händer... INGENTING!!!!

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2011-12-27
  • Majskorn
    curiosa skrev 2012-01-03 09:58:26 följande:
    Efter att ha haft massa "för"värkar igår och även vaknat av dem i natt så hade man ju lite förhoppningar på att det skulle vara på gång men nu är det enda jag känner av en molande mensvärk.

Ska till bm sen idag och hoppas verkligen att det är sista gången.

Kunde vart jag som skrev det där....
  • Moniqe1979
    fabler skrev 2012-01-03 09:36:59 följande:
    Tycker jag sover sämre och sämre om nätterna, får mer ont i halsen och nästäppan blir bara värre så nu får denna bebis komma ut så jag kan få börja sova utan att vakna och va jätte trött och ha huvudvärk.

Idag ska vi till ICA MAXI och handla blöjor, barnmat och nått bebisplagg då vi fick hem jätte bra rabatter där ifrån igår. Lite läskigt dock eftersom dom då har snokat rätt på att vi ska ha bebis.
    tror det är allmänt utskick på nått sätt för vi fick samma rabatt blad och likaså våran hyresgäst i källaren och hon har inga barn och inte heller några på väg...