• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • doriah
    got2b skrev 2012-01-02 21:14:32 följande:
    Usch denna dag vill jag helst glömma. Mått så illa och varit orolig/dålig i magen. Legat i sängen hela dagen och vilat. Har enormt ont i ryggen och magen. Sambon åkte hem från jobbet och har tagit hand om mig idag. Undrar om det är nåt på g. Har ju ca en månad kvar innan bf men tror inte jag kommer gå så länge. Tog panodil för ett par timmar sen men de har inte hjälpt. Har dessutom inte kunnat äta på hela dagen pga illamåendet. Har fått i mig lite vatten bara. Magen är stenhård hela tiden.. Det var dagens gnäll...

man kan ju bli riktigt risig i magen innan förlossningen...men jag vet inte om amn brukar må illa. Hoppas du mår bättre snart så du isåfall hinner bunkra lite energi!
    Elsa och Lovis mamma
  • Wicky81

Oj oj oj nu är det bäbisar till höger och vänster :D
    Så roligt!
    Grattis till Jessica och ni andra Hjärta

Sen slog det mig att jag är så himla glad att äntligen ha fått följt dels en HEL BIM-tråd utan att Tanten dök upp och att det äntligen blev plus efter alla dessa år....Hur många sådana trådar har jag inte fått lämna i besvikelse efter bara ett kort tag...........
    Samt att ÄNTLIGEN få följa en hel BF-tråd och få vara gravid med andra härliga tjejjer och få uppleva glädjen då våra små kommer till världen :)

TACK TILL ER! {#emotions_dlg.flower}

Här går dagarna i varandra på nått sätt. Vi går här som i en zombivärld efter svärmors bortgång. Inga rutiner, alla sover mest...
    Är så glad att helgerna är över nu så man kan så småning om komma tillbaka till verkliga vardagen igen....

Ska till BM på onsdag vilket jag hoppas blir av nu för det känns inget kul att det har kommit i kläm...
    Men lillskrutten verkar då må bra för han härjar på där inne i mellanåt och skickar fötter eller nått dit han inte ska så man hoppar högt av smärta :)
    Tråkigt nog har jag åkt på nån hosta som tar kål på mig...retlig slemhosta på nått vis. Så ibland får jag sådana attacker så jag tror nästan att det ska sätta igång värkarna. Märks oxå att det irriterar Skrutten då han aldrig får lugn och ro där inne då han varje gång sparkar runt när jag hostar vilket är ofta.

• Someday

Här har det dragit igång. Ont. Värkar. Gick en längre promenad som satte fart på allt. Så nu ska jag försöka klara mig hemma i natt med min Tens så åker vi in i morgon bitti. Känns inte som att jag kommer kunna sova dock!

• Wicky81
    Someday skrev 2012-01-02 22:37:55 följande:
    Här har det dragit igång. Ont. Värkar. Gick en längre promenad som satte fart på allt. Så nu ska jag försöka klara mig hemma i natt med min Tens så åker vi in i morgon bitti. Känns inte som att jag kommer kunna sova dock!
    LYCKA TILL :D
  • Cia80

Åh, så spännande! Inte ett dugg avis
  • Kissekatten
    Wicky81 skrev 2012-01-02 22:30:38 följande:
    Sen slog det mig att jag är så himla glad att äntligen ha fått följt dels en HEL BIM-tråd utan att Tanten dök upp och att det äntligen blev plus efter alla dessa år....Hur många sådana trådar har jag inte fått lämna i besvikelse efter bara ett kort tag...........
    Samt att ÄNTLIGEN få följa en hel BF-tråd och få vara gravid med andra härliga tjejjer och få uppleva glädjen då våra små kommer till världen :)

TACK TILL ER! {#emotions_dlg.flower}
    Åh vad fint :) 
    Lycka till! Jag vill också ha ONT!!!
    Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2011-12-27
  • got2b

Är på väg in till förlossningen nu. Ringde innan och de tyckte vi skulle köra in. Får väl se hur det går..

• Cia80
    got2b skrev 2012-01-02 23:10:09 följande:
    Är på väg in till förlossningen nu. Ringde innan och de tyckte vi skulle köra in. Får väl se hur det går..

Lycka till!!
  • fair

Ä det någon av er som upplever att bebisen är lugnare nu mot slutet? Min har ju varit jättelivlig sen första rörelserna men lugnat sig betydligt sen vecka 36. Hon är inte alls vaken på samma tider, verkar sova mycket mer. Gjorde ju två ctg inatt. Första sov hon halva igenom och andra var hon vaken och allt såg bra ut. Det borde inte vara nån fara va? Min bm sa att huvudsaken är att jag känner henne flera gånger dagligen och det gör jag. Men inte likadant som förr...

• missable

Wicki: vilken glädje som du säger det är skönt att inte behöva lämna tråden och nu är vi ju på rätt månad!!!

Someday och Meh: Lycka till!!!

imorn ska jag ge mig ut på låång rask promenad, orkade inte idag. Måste fråga bara, kan man ha ont högt upp i ryggen med och inte bara i ländryggen?? Brukar ha det när jag har mens men undrar om det är "fel" plats att känna något??? vill också ha ont!!