• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler

grattis lilla pricken ser fram emot att läsa förlossningsberättelse.

Nu har vi bunkrat lite barnmat och blöjor. Hörde av andra vänner också att det inte var storebrorssyndromet så de va riktigt skönt. Annars hade de varit läskigt tycker jag. En sak när bebisen kommit att de är lätt att snoka rätt på de men helst inte innan. Men köpte inge bebiskläder från ica, stod och fundera på en pyjamas men höll mig.

elias är världens sötaste!!!
  • fair

Nu har jag varit ute och skottat lite. Typ första gången jag rört mig på länge, men kände att det bara måste göras då vi fått 20cm snö... Får hoppas man inte får för mycket träningsvärk bara. Ska ta mig ett bad sen.

• fabler
    fair skrev 2012-01-03 18:05:38 följande:
    Nu har jag varit ute och skottat lite. Typ första gången jag rört mig på länge, men kände att det bara måste göras då vi fått 20cm snö... Får hoppas man inte får för mycket träningsvärk bara. Ska ta mig ett bad sen.
    duktigt. Här kom snön här om dagen och började sedan smälta bort... nu har de frysit på istället så de är isgata ute..!

Jag har ont i ryggen och magen nu, drygt ont men inte ontont.
    elias är världens sötaste!!!
  • Sapato

Tror inte det var vattnet som gick men nått är på G känns det som.. Vi får se!

Grattis pricken

• Ms J

Mitt tidigare inlägg blev lite knasigt så för att förtydliga lite så är det frukt

• Ms J

Avhugget igen knasigt! Frukt och fiber heter den tabletten jag tar. Fungerar superbra. Finns på Apoteket. Tas på kvällen med ett stort glas vatten.

• Wicky81

En annan kanske lite OT fråga:

Nån som vet när bäcken osv har stabiliserat sig efter förlossning osv?
    Jag tänkte när man eventuellt kan gå till en naprapat?

Har problem sen en tid tillbaka med ryggen så jag hade velat återgå till mina besök hos naprapaten så snart som möjligt...

Nån som är insatt?