• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Jessica82
    GoodEnough mom skrev 2012-01-03 10:19:56 följande:
    Någon som blivit snittad innan och upplever mensvärk i magen och även där snittet är och känner obehag inför det? Det känns som det drar och hugger nere i magen vid snittet och att snyta sig gör ont. Ska det kännas så tillsammans med molvärken i magen? Eller tror ni det beror på snittet?      

kände likadant, trodde det gamla snittet skulle gå upp i förlossningen sen men det gjorde det inte. vill inte skrämmas men mina värkar satt bara över magen och mest över snittet, kände ingenting i ryggen som alla pratar om. det var absolut inte bekvämt :)

hade värkarna känts i ryggen hade mannen ju kunnat massera men nu var han ganska hjälplös kändes det som..  
  • partouze

Någon som vet om typ smärtor i ryggen kan va nått på G?
    Har fått liksom som smärtor nu eller ja det ärihållande smärta i ryggslutet men vågar ju inte hoppas på något Obestämd

BF 12/1-2012 <3
  • Cia80
    partouze skrev 2012-01-03 23:22:14 följande:
    Någon som vet om typ smärtor i ryggen kan va nått på G?
    Har fått liksom som smärtor nu eller ja det ärihållande smärta i ryggslutet men vågar ju inte hoppas på något Obestämd

Jag har precis likadant just nu. Inga värkar i magen men grym smärta i svanken. Ibland blir det som toppar, men absolut inget som går att klocka.
  • partouze

Skumt. Väntar ju första sä vet inte alls va som e vad har lite sammandragningar också men de har ja ofta endå . Får se va de leder. Säkert bara falsk alarm ;)

• Cia80
    partouze skrev 2012-01-03 23:28:19 följande:
    Skumt. Väntar ju första sä vet inte alls va som e vad har lite sammandragningar också men de har ja ofta endå . Får se va de leder. Säkert bara falsk alarm ;)

Ja, mitt går säkert över bara jag går och lägger mig
    Jag väntar andra, men har tydligen helt förträngt detta
  • fair

blir så besviken, allt är helt lugnt här, trots både snöskottning och sex. Envisa bebis!! Har man väl fått tecken på att nåt är på g så hoppas man ju att det händer nåt närmaste dagarna!

• missable

CR: lycka till!!

fair: håller helt med dig!!! har sån menavärk i ryggen sen några dagar tillbaka plus att jag inte sovit något på två nätter pga onda sammandraningar, idagg blev det rask promenad och färdknäpp hoppas att det händer något nuuuu... orkar inte sitta och vänta ut som du säger!!

• partouze
    Cia80 skrev 2012-01-03 23:31:30 följande:
    Ja, mitt går säkert över bara jag går och lägger mig
    Jag väntar andra, men har tydligen helt förträngt detta
    Mitt gick över när ja gick upp och gick -.-
    fair skrev 2012-01-03 23:35:54 följande:
    blir så besviken, allt är helt lugnt här, trots både snöskottning och sex. Envisa bebis!! Har man väl fått tecken på att nåt är på g så hoppas man ju att det händer nåt närmaste dagarna!
    Haha då är vi två, jag har testat ALLT ;)
    BF 12/1-2012 <3
  • Cia80
    partouze skrev 2012-01-03 23:44:32 följande:
    Mitt gick över när ja gick upp och gick -.-
    fair skrev 2012-01-03 23:35:54 följande:
    Haha då är vi två, jag har testat ALLT ;)

Hmm, det har jag inte provat än