• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • ccecy
    partouze skrev 2012-01-03 20:18:44 följande:
    C3c - har också fått bristningar nu på magen :( kommer nya varje dag ..
    jobbigt! ja som va så glad, trodde ja skulle slippa dom helt! tror ja upptäckte lite början till dom för 1-2veckor sen o tänkte inte mer på de, men nu kommer de mer o mer! nåja dom bleknar med tiden! :) och om inte annat är de ju iaf ett minne man har kvar från graviditeten ;)
  • fabler

Jag har fått bristningar på ganska bra ställen, insidan av låren och bak mot ryggen så dem stör inte så mycket.

elias är världens sötaste!!!
  • ccecy
    fabler skrev 2012-01-03 20:21:48 följande:
    Jag har fått bristningar på ganska bra ställen, insidan av låren och bak mot ryggen så dem stör inte så mycket.
    jag har fått på kärlekshandtagen, "under" brösten, på brösten o nu mitt på magen! tror ja kanske fått lite på låren också, dom kommer över allt känns de som :S
  • SysterAnna
    ccecy skrev 2012-01-03 20:20:32 följande:
    jobbigt! ja som va så glad, trodde ja skulle slippa dom helt! tror ja upptäckte lite början till dom för 1-2veckor sen o tänkte inte mer på de, men nu kommer de mer o mer! nåja dom bleknar med tiden! :) och om inte annat är de ju iaf ett minne man har kvar från graviditeten ;)
    fabler skrev 2012-01-03 20:21:48 följande:
    Jag fick bristningar ganska tidigt på rumpan (ser ut som att nån klöst mig) Nu har har även börjat få på höfterna. De sitter dock väldigt tacksamt på mig då de inte kommer synas när jag har bikini eller liknande på mig.
  • shadowstorm

Ojoj vad sugen jag var på röda vindruvor ikväll så jag tvinga iväg sambon på affären :) Nu är jag nöjd första riktiga sug jag haft sen jag blev gravid...hehe :)

• fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-03 20:26:16 följande:
    Ojoj vad sugen jag var på röda vindruvor ikväll så jag tvinga iväg sambon på affären :) Nu är jag nöjd första riktiga sug jag haft sen jag blev gravid...hehe :)
    hihi.
    elias är världens sötaste!!!
  • partouze

Jag fick djupa och många bristningar över hela brösten i tidiga veckorna. Dom syns inte med bh så de stör ej. Mina gamla på höfterna från puberteten blev lite rödare och större i vecka 30. Sen har ja några bak mot ryggen och rumpan. Innan å utsidan lår vissa gamla och vissa nya. Alla dessa har ja vant mig vis. Men magen ville ja verkligen undvika :( aja bara acceptera läger att hela kroppen snart e rödrandig :(

• shadowstorm

En udda fråga...hihi :)

Ni som vet könen (tror vi) vågar ni packa "rosa" & "blått"?

Jag har packat mest tjej men stoppa ner 1 par neutrala plagg också...men snacka om jag blir chockad om det skulle komma ut en gosse nu när jag är så inställd på flicka....undra hur man egentligen skulle ta det?