• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80

Usch vad trött jag är! Somnade nästan så fort maken kommit hem och kunde ta över lekandet med dottern. Jag hoppas att det är ett tecken på att kroppen samlar kraft inför förlossningen, men det är nog bara önsketänkande.

• fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-03 20:49:41 följande:
    En udda fråga...hihi :)

Ni som vet könen (tror vi) vågar ni packa "rosa" & "blått"?

Jag har packat mest tjej men stoppa ner 1 par neutrala plagg också...men snacka om jag blir chockad om det skulle komma ut en gosse nu när jag är så inställd på flicka....undra hur man egentligen skulle ta det?
    Jag har packat ner världens underbarast pop pyjamas som har alla pop ränder på sig både rött, blått, turkosblått, grått. Sen neutrala och sen en body med kjol och strumpbyxor. Så en utstyrsel som är flickig i alla fall.
    elias är världens sötaste!!!
  • doriah

Jag har packat neutralt/"pojkigt"...fast jag får flickor Nu vet jag ju inte vad det här är för en liten men jag gissar på flicka, det brukar det ju vara!

Elsa och Lovis mamma
  • shadowstorm
    doriah skrev 2012-01-03 20:59:49 följande:
    Jag har packat neutralt/"pojkigt"...fast jag får flickor Nu vet jag ju inte vad det här är för en liten men jag gissar på flicka, det brukar det ju vara!
    hehe ja men vem vet kanske är en gossen denna gång :)
  • C R

Nu har jag haft sammandragningar som känns ganska mycket i två timmar. De kommer med 10-15 min emellan o varar ca 45 sek. Man hoppas ju såklart att det är dags men säkert inte. Slemmproppen har lossnat under dagen o jag har haft som mensvärk i både mage o rygg. Vi får se vad som händer.

• SysterAnna

Vi har bara köpt neutrala kläder då vi inte vet vad vi väntar. Så det är det som packas i vår väska

• Haanky

är jätte varm i ansiktet å jätte svullen... :( nått man ska oroa sig över eller e det bara så ibland? känner mig halv yr också....

• Serendipitet

Jag har ju varit på två st ultraljud ett i vecka 19 och ett i vecka 32 och båda gångerna har de sagt att det är en tös och jag tror dem fullt ut faktiskt :) Så jag har packat en del rosa, men något neutralt men inte för att jag inte tror det är en flicka utan för att jag gillar de kläderna :D:D

• Serendipitet
    Haanky skrev 2012-01-03 21:21:50 följande:
    är jätte varm i ansiktet å jätte svullen... :( nått man ska oroa sig över eller e det bara så ibland? känner mig halv yr också....

Varm kan man ju bli, men svullnaden och yrseln låter konstigt. Tycker du ska ringa förlossningen och prata med dem.