• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Jahopp imorgon var det då dags igen för vul. Tredje gången på lika många veckor. Hoppas nu på ett hjärta så vi slipper springa där mer.
    Så håll era tummar för oss imorgon kl 8:45.

• twistedtofit

Helt slut! Mår illa till och från, men det hjälper att hålla sig sysselsatt! Magen är sjukt svullen och just nu är jag vansinnigt tröttt. Jag har gått en powerwalk med stavarna idag, det kändes motigt, men jag har lovat mig själv att gå minst 30 min per dag hela graviditeten! Nu är jag dessutom så hostig att jag inte kan träna vanligt.

Tränar ni? Vad i sånna fall?

• Stellan
    minneli skrev 2011-05-23 18:38:44 följande:
    Jag gjorde då förra gången pga att jag hade en blödning och då såg man hjärtat slå!
    Åh vad härligt för er : ) 
  • Stellan
    curiosa skrev 2011-05-23 19:42:10 följande:
    Jahopp imorgon var det då dags igen för vul. Tredje gången på lika många veckor. Hoppas nu på ett hjärta så vi slipper springa där mer.
    Så håll era tummar för oss imorgon kl 8:45.
    Lycka till, hoppas att dom ser ett litet hjärta i morgon! 
  • curiosa
    twistedtofit skrev 2011-05-23 19:44:14 följande:
    Helt slut! Mår illa till och från, men det hjälper att hålla sig sysselsatt! Magen är sjukt svullen och just nu är jag vansinnigt tröttt. Jag har gått en powerwalk med stavarna idag, det kändes motigt, men jag har lovat mig själv att gå minst 30 min per dag hela graviditeten! Nu är jag dessutom så hostig att jag inte kan träna vanligt.

Tränar ni? Vad i sånna fall?
    Nej jag tränar inte. Gjorde det inte innan och inte nu heller tyvärr.
    Går knappt enns.....
  • zatori
    Amelle skrev 2011-05-23 16:22:39 följande:
    Jag är i vecka 6 nu (5+0) och började må sjukt illa idag. Sitter och tycker synd om mig själv och har haft diaree hela dagen. Någon annan som mår såhär som är i samma vecka som mig? Eller ni som är längre gångna kanske minns?
    Jag gick in i vecka 6 idag jag också (5+0). Känner inget illamående, men däremot tycker jag att jag varit lite kass i kistan till och från några dagar.
  • erajka

idag har jag nära till gråt känner jag, är väl hormerna som spökar. Är trött hela dagarna med och imorgon ska jag provjobba på ett nytt ställe som jag kanske ska börja på. Hur orkar man?

• zatori
    erajka skrev 2011-05-23 18:23:29 följande:
    ååååh jag vill också kolla på bebisen
    När har du fått tid för VUL då? :)
  • Mirakelbäret

Det verkar som att alla får göra VUL här. Är det något som ingår i basprogrammet där ni bor eller har ni tjatat till er? Jag bor i Malmö och där får man vänta till vecka 18 för UL =( Vill inte vänta så länge! 

• erajka
    zatori skrev 2011-05-23 20:33:19 följande:
    När har du fått tid för VUL då? :)
    har inte fått någon tid, men det blir väl i samband med kub-testet antar jag.
Svar på tråden Januaribebis 2012