• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Salt Groda

Jag är själv i v. 39 med andra barnet. Så jag hoppas nåt händer snart. Vill att det ska komma igång för mig nu!!

• roxylady

Okej. Gud vad svårt att veta vad som försegår.. Tror jag väntar några timmar till innan jag ringer nånstans. För nu har det ändå hållt i sig i ca 6h med samma mellanrum. Vågar inte hoppas på dörren mkt heller:) Väldigt tacksam för dina snabba svar såhär på morgonkvisten!

• roxylady

Iofs har det hållt på i ett dygn men då inte såhär jämt! Okej!! Vilken dag se du BF? Är också inne i v39! Hoppas att det gör det

• Salt Groda

BF är 31:a enligt läkare, men 26:e enligt mig. :) Och jag VET exakt när jag blev gravid så jag litar på mitt BF.
    När har du BF?

Hoppas du kan sova lite i alla fall. Jag bor i USA och här är kl 20.45. Så ingen morgonkvist för mig.

• roxylady

Enligt UL 27e och enligt när han blev till som jag också är helt säker på så 25e:) så det är ju ca 7-9 dagar kvar bara:) Om man inte är tvungen att gå över då. Då ligger vi väldigt nära i BF då:)

Jag hoppas verkligen också det. Börjar bli tröttsamt att bara ligga å ha det såhär. Får gärna avta lite om det inte är dax;) haha nä då är det ju inte tidigt för dig. Då bor du mot västkusten då?

• Salt Groda

Japp, vi bor i Los Angeles. Min son kom 8 dagar före BF. Så jag hade hoppats på en tidig förlossning den här gången också. Jag har satsat på den 18:e, men det är imorgon (för mig) och det verkar inte så troligt med tanke på att jag inte har känt nånting än. Men du kanske hinner få den 18:e!! Hoppas på det.

• roxylady

Okidok!:) Oj ja men det verkar ju kunna hända när som helst egentligen så man vet ju aldrig;) Får hålla tummarna på att det blir så då

• Carolaj83

bf+2 idag och inget tecken, jag som trodde att trean skulle komma innan bf*suck*

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012