• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minneli

Nu ska jag iväg och lämna dotterna på dagis och åka och jobba. Förstår inte hur jag ska orka... är så trött!!!

• twistedtofit
    minneli skrev 2011-05-25 09:07:56 följande:
    Nu ska jag iväg och lämna dotterna på dagis och åka och jobba. Förstår inte hur jag ska orka... är så trött!!!
    Ha! jag ska jobba kväll! Jag satt på jobbet och var så trött att jag stirrade i kors igår. Blä. Innan jobbet ska jag försöka ta en promenad och få lite frisk luft - kanske piggar upp! Sen ska jag måla tak om jag hinner!
  • roxylady

Alla beskriver hur trötta ni är. Jag tror jag slipper det än så länge. Eller är det lugnet före stormen när man är i 5+6?

• LillaEko

Åh vad mysigt med vagnsnack.
    Vi har bara spanat lite på nätet än. Har funderingar på antingen Emmaljunga eller Cresents. Hör mycket här om Emmaljungan, men någon som har erfarenhet av Cresent?

Men ni som har erfarenhet av mjuklift, det känns lite farligt?!?!?! Tänk om fotänden skulle åka ner?
    Vi har hund så jag vill kunna röra mig någorlunda även i skog och mark, så tror det blir en med fast liggdel, känns tryggast om det blir skumpigt. Men får åka runt och prova sen när det börjar synas ;) Nu skulle det nog kännas fjantigt att gå in i barnvagnsbutik =P

Morgonspyan har nu slagit sig ner i mitt liv helt, fy sjutton va jobbigt.
    Hemma från jobbet igår och idag, får se hur det går imorgon.
    Min man jobbar em så igår kom han in och gav mig frukost på sängen, supergulligt. Ända tills jag ätit upp och fick upp allt igen, kändes verkligen tacksamt =(

• bumbi 84
    LillaEko skrev 2011-05-25 09:18:51 följande:
    Vi har bara spanat lite på nätet än. Har funderingar på antingen Emmaljunga eller Cresents. Hör mycket här om Emmaljungan, men någon som har erfarenhet av Cresent?

Men ni som har erfarenhet av mjuklift, det känns lite farligt?!?!?! Tänk om fotänden skulle åka ner?
    Vi har hund så jag vill kunna röra mig någorlunda även i skog och mark, så tror det blir en med fast liggdel, känns tryggast om det blir skumpigt. Men får åka runt och prova sen när det börjar synas ;) Nu skulle det nog kännas fjantigt att gå in i barnvagnsbutik =P

Min man jobbar em så igår kom han in och gav mig frukost på sängen, supergulligt. Ända tills jag ätit upp och fick upp allt igen, kändes verkligen tacksamt =(
    mjukliften sätts fast så ingen risk den åker ur
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • bumbi 84
    roxylady skrev 2011-05-25 09:17:36 följande:
    Alla beskriver hur trötta ni är. Jag tror jag slipper det än så länge. Eller är det lugnet före stormen när man är i 5+6?
    jag har varit jätte trött sen bim.
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • roxylady
    bumbi 84 skrev 2011-05-25 09:25:57 följande:
    jag har varit jätte trött sen bim.
    Okej vad jobbigt :/ Jag har bara somnat tidigt på kvällarna. Men vaknar upp tidigt. Men sedan har jag haft en stark molvärk istället.. men nu är det lugnt på den fronten ett tag verkar det som.
  • Julia08
    LillaEko skrev 2011-05-25 09:18:51 följande:

Jag har precis sålt min Crecent Diva efter bara ett par månaders användning! Snygg och smart vagn på många sätt men väldigt klumpig att köra. Har haft några vagnar till min 13-månaders och den jag trivdes bäst med var en Teutonia Fun. Tror det blir en Teutonia Cosmo till min lilla i magen :) ,
  • LillaEko
    bumbi 84 skrev 2011-05-25 09:25:18 följande:
    mjukliften sätts fast så ingen risk den åker ur
    Vad heter en sådan som läggs i då? Hihi, en snurrig värld detta ;)
    Julia08 skrev 2011-05-25 09:43:10 följande:
    Jag har precis sålt min Crecent Diva efter bara ett par månaders användning! Snygg och smart vagn på många sätt men väldigt klumpig att köra. Har haft några vagnar till min 13-månaders och den jag trivdes bäst med var en Teutonia Fun. Tror det blir en Teutonia Cosmo till min lilla i magen :) ,
     Men har du bara haft med små och roterande hjul fram?
    Vill ha en med fyra fasta och stora, känns som det är lättare i sämre terräng. 
Svar på tråden Januaribebis 2012