• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • shadowstorm

Ja vi bor i lägenhet och sist hade jag korg och jag tyckte det var jobbigt. men då tänker jag såhär. Vi får barn mitt i smäll kalla vintern och jag bor uppe i västernorrland i Sundsvall och vi har KALLA vintrar så är inte citykorg varmare då?

• shadowstorm

Och jag SKA ha en  Limited Edition :) dock lär ju inte den jag vill ha finnas kvar i höst/vinter men då får jag välja en annan :) Jätte sugen på den som finns nu som heter grey forest :D

• erajka
    shadowstorm skrev 2011-05-24 18:38:47 följande:
    Ja vi bor i lägenhet och sist hade jag korg och jag tyckte det var jobbigt. men då tänker jag såhär. Vi får barn mitt i smäll kalla vintern och jag bor uppe i västernorrland i Sundsvall och vi har KALLA vintrar så är inte citykorg varmare då?
    det har jag ingen aning om Men vi har tänkt ha en fårskinnsfäll också =) Vi bor i Värmland och vi kan också få ganska kalla vintrar. Men kan man inte också klä barnet varmt, inte bara med massa filtar osv.
  • 87ida
    RaraS & Mysgrodan: Jag bor också i norrbotten och undrar om det finns någon privatklinik i Luleå eller Skellefteå som gör VUL? Skulle vara underbart att få höra det lilla hjärtat, då spelar det ingen roll om man får betala en slant :)
  • erajka
    erajka skrev 2011-05-24 18:48:00 följande:
    det har jag ingen aning om Men vi har tänkt ha en fårskinnsfäll också =) Vi bor i Värmland och vi kan också få ganska kalla vintrar. Men kan man inte också klä barnet varmt, inte bara med massa filtar osv.
    min man hävdar att man kan bädda med filt i mjukliften, jag själv har ingen aning
  • minneli

Man bädda varmt nog i korg, mjuklift och hårdlift =)

Men det är en hel djungel det där. När vi skulle köpa så frågade försäljaren om allt möjligt, hur vi bodde, hur de bodde som vi brukar hälsa på, vad vi har för bil osv.

• Missoctober88
    MiAmore skrev 2011-05-24 15:48:20 följande:
    Hoppas postafen hjälper för dig, det gör det inte för mig
    Vad tråkigt :( Det hjälpte inte på mig heller i början men när jag började äta regelbundet så hjälpte de :) Börjar varje morgon med en postafen..
  • roxylady
    RaraS skrev 2011-05-24 15:48:43 följande:
    Låter lovande! Jag är i v 6+2 idag, och det har blivit värre och värre för varje dag som går. Det är säkert normalt att du inte känner så mycket heller ibland, så oroa dig inte!
    Ursch då.. men då vet du ju att den lever så att säga :) Ja jag vet inte.. vet en till som inte känner så mkt.. men nu har det varit väldigt gravid-light senaste dygnet. Hoppas på att det inte är någon fara.. svårt att jämnföra sig med någon annan också.. alla graviditeter är ju så olika.
  • Niins

Jag har provkört kompisens Bugaboo å jag kan säga att jag är kär!! Bor ju i Halland och här brukar ju inte vara så mycket snö!! Sen finns där ju snö hjul till om man skulle behöva det!

Svar på tråden Januaribebis 2012