• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MiAmore
    RaraS skrev 2011-05-24 15:50:28 följande:
    Oj då...ja, då ska man inte hoppas för mycket! Tur att jag har ett lugnt jobb, annars vet jag inte hur jag skulle fixat det.
    Jag ska på hälsosamtal om en vecka och ska då be om att få något utskrivet, för att så som jag mår nu orkar jag inte göra länge till. Orkar inte göra något här hemma, har behövt dammsuga huset i 2-3 veckor men har verkligen inte orkat. Orkar bara med det allra viktigaste; disken, tvätten och maten. Ja, o sonen så klart, men han får underhålla sig själv rätt mycket just nu ska erkännas
    ♥Milo 090107♥
  • RaraS
    MiAmore skrev 2011-05-24 15:56:43 följande:
    Jag ska på hälsosamtal om en vecka och ska då be om att få något utskrivet, för att så som jag mår nu orkar jag inte göra länge till. Orkar inte göra något här hemma, har behövt dammsuga huset i 2-3 veckor men har verkligen inte orkat. Orkar bara med det allra viktigaste; disken, tvätten och maten. Ja, o sonen så klart, men han får underhålla sig själv rätt mycket just nu ska erkännas
    Ja, gisses, förstår dig. "Tur" att jag bara har mig själv att ta hand om... Hoppas du kan få något annat bra av BM och tipsa oss om det funkar!!!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • shadowstorm
    RaraS skrev 2011-05-24 15:55:51 följande:
    Vad fick då du? Jag ska till BM i morgon men vet inte vad jag ska fråga efter riktigt...
    lergigan åt jag sist och det funka bra ibland ;) men då hade jag extremt med sonen. Åt postafen första veckorna sen sluta de hjälpa mig och då fick jag lergigan
  • RaraS
    shadowstorm skrev 2011-05-24 16:11:37 följande:
    lergigan åt jag sist och det funka bra ibland ;) men då hade jag extremt med sonen. Åt postafen första veckorna sen sluta de hjälpa mig och då fick jag lergigan
    Ok! Tack för tipset!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Sessissen
    MiAmore skrev 2011-05-24 15:56:43 följande:
    Som här då. Mår pyton och orkar knappt något. mannen jobbar så mycket just nu så jag är själv med två barn på 6 och 7 år. Så idag så blir de pizza. Orkar inte laga mat. Har varit hemma från jobbet idag för att jag mått så illa och kräkts. Men man får tänka positivt. I slutet kommer de en underbar bebis ;) 
  • plingplong

Jobbigt för er som mår illa...=/ Själv mår jag nästan som vanligt, ganska mycket molvärk bara, mest på kvällarna.
    Är i vecka 5+4 idag så känns som att man har sååååå långt kvar...
    Har alla här ringt BM och fått tid för inskrivning? Jag tänkte nog vänta tills måndag, är så nojjig så känns som att jag vill vänta så länge som möjligt...

• Sessissen
    plingplong skrev 2011-05-24 16:17:22 följande:
    Jobbigt för er som mår illa...=/ Själv mår jag nästan som vanligt, ganska mycket molvärk bara, mest på kvällarna.
    Är i vecka 5+4 idag så känns som att man har sååååå långt kvar...
    Har alla här ringt BM och fått tid för inskrivning? Jag tänkte nog vänta tills måndag, är så nojjig så känns som att jag vill vänta så länge som möjligt...
    jag är jätte nojig. trots att de är 3:e gravidieten. Men de kanske har med åldern att göra. var ju 21 och 22 när jag fick mina andra. idag nojar jag mig för allt känns de som. Finns det någon från Linköping här? skulle vara skoj att ha kontakt med någon från samma stad :)

• MiAmore
    shadowstorm skrev 2011-05-24 16:11:37 följande:
    Tack för tipset!
    Sessissen skrev 2011-05-24 16:16:18 följande:
    Som här då. Mår pyton och orkar knappt något. mannen jobbar så mycket just nu så jag är själv med två barn på 6 och 7 år. Så idag så blir de pizza. Orkar inte laga mat. Har varit hemma från jobbet idag för att jag mått så illa och kräkts. Men man får tänka positivt. I slutet kommer de en underbar bebis ;) 
    Skönt att inte vara ensam om att må pyton iaf *ler* Hoppas att det släpper snart för oss
    ♥Milo 090107♥
  • vinterbarn2012

Hej alla..
    Jag fick ju litelite blod när jag torka mig för två veckor sedan och nu precis fick jag det igen :S varför?:( vad händer?? det är ju inte alls mkt o känns inget :/

• shadowstorm

Haha jag har redan bestämt mig vilken vagn jag vill ha :) hehe är snart i vecka 8 hahaha. Vill iaf ha en city cross emmaljunga

Svar på tråden Januaribebis 2012