• ccecy

Januaribebis 2012

Tärning6 skrev 2011-12-16 10:21:40 följande:
    Ja det är frågan hmmm, min mor har ju sagt att den lille kommer koma på julafton så de blir väll att äta nått gott där hehe gubben får ta med sig maten dit
    Jo :) men ja tror nog dom brukar ha julmat på sjukhusen också! iaf där jag jobbade i somras har dom det :) lägger upp en tallrik med köttbullar o fisk o allt som hör till :) Annars hinner man ju äta julbord fler dagar än bara julafton också :)  Tror du själv att den lille tittar ut då ?;)
  • ccecy
    Moniqe1979 skrev 2011-12-16 13:58:50 följande:
    så har jag HAFT det, men nu när magen har börjat sjunka rätt rejält så känner jag mig snarae konstant hungrig istället, ok får inte ner några stora portioner direkt men hungrig hungrig hungrig!
    Då hoppas ja den sjunker snart :) så de blir lite bättre :)  vilken vecka började din mage sjunka ? :)
  • ccecy
    Moniqe1979 skrev 2011-12-16 15:04:37 följande:
    började märkas  tydligt under ve 36 (35+) och nu 36+3 så har den sjunkit rejält...
    okej ! :) då hoppas ja de börjar märkas här snart då :) är i v 35+3 idag så :)
  • ccecy

Baby rummet börjar bli klart! :) lite små fix kvar nu bara! :)  Försökte ladda  upp bilderna på mina tavlor som jag blev störtkär i också, men det fungerade tyvärr inte, så de får bli en annan dag :)

• ccecy

Ända som fattas i rummet är bebis nu :) och blöjor o såndant ! :D  längtar efter att få träffa tösen min :)

• ccecy
    Tärning6 skrev 2011-12-17 23:48:11 följande:
    Ja jo de kanske e sant.. Nja jag vet inte vad jag tror men de skulle inte förvåna mig hehe eftersom då e sonen endå på rätt ställe hemma hos momme å moffa hehe dem har till och med köpt välling så det finns haha
    De återstår o se bara :) Nu då klockan är över 12 snart :) så är de 2 veckor, helst lite till innan ja tycker bebis kan börja vilja komma ut :)
  • ccecy
    LillaEko skrev 2011-12-18 08:22:04 följande:
    Har ni tänkt på att om 2 veckor och 15 Tim och 38 min är det nytt år :)
    Är det inte 13dagar bara då ? :) för om två veckor är de söndag redan, men nytt år :)
  • ccecy
    sandy87 skrev 2011-12-18 18:58:04 följande:
    Inlagd på förlossningen med en bebis med en puls på 180-200;( om inte antibiotikan börjar verka inom dom närmsta timmarna så blir jag snittad ikväll/natt... Hoppas dock på att hjärtljuden sjunker å att bebis svarar på antibiotikan...
    Hoppas allt går bra! och att hjärtljuden sjunker så liten får stanna i värmen ett tag till!
  • ccecy

Hm, ni som fått barn förut som vet vad det går ut på :p har en liten fråga, fick ni mera flytningar i slutet på gravliteten? eller vet nån om de är vanligt att man får de? har även börjat få mycke mera sammandragningar men dom tar inte sjukt, o håller inte i allt för länge, mår dåligt också! :(

• ccecy

ames  & Cia80 - skönt o höra! så vet man att allt är som det skall iaf :)

Svar på tråden Januaribebis 2012