got2b skrev 2011-08-20 07:56:03 följande:
Du ska se att allt ser bra ut om några dagar =) Alla växer ju olika fort och du ska vara glad om du inte får så stor mage. Lättare att gå tillbaka till normalt sen då. Och vikten är också väldigt olika. Vissa går upp och andra ner. Vet väldigt många som gått ner under sina graviditeter pga illamående och annat. Jag har hittills gått upp 4kg, trodde jag skulle gått upp mer vid detta laget.
Det är väl så, jag har däremot inte mått illa, eller spytt en enda gång, då det är de som jag tycker är så lustigt :) men de ska väl nog ordna sig, min mamma gick ju bara upp 3kg hennes sista graviditet och ut kom min syster på 2,900kg :) och så sa hon att med min äldre bror som är hennes första, så gick hon upp först sista månaden och de va först då de syndes att hon va gravid!:) så har vel hennes gener, får man hoppas!:) så de inte är något fel. Men jag går ju o oroar mig i onödan säkert mera också, då jag är blivande ensamstående, så man funderar på så mycke då över allt :) men du har fått mycke mage då ?:) Har du varit på RUL?:)