minjalin skrev 2011-12-26 08:05:21 följande:
Nä verkligen inte. Jag kan känna huvudet genom slidväggen om jag känner efter med fingrarna så längre ner kan den nog inte komma ;) Min tror jag växlar mellan att ha ryggen bak mot min rygg och att ha den lite åt min vänstersida. Har knän och fötter fram och på sidorna. Huvudet är fixerat. Min kliar inte heller speciellt mycket utan känner mer att om jag har tajta byxor kan det bli lite irriterat och kliigt och jag känner mig torr och har lite sånna vita flytningar. Det var i samband med ett läkarbesök i v 22+ som hon konstaterade svamp och då hade jag inte heller nån speciell klåda. Hade haft en kväll när det kliat som satan och bara blev värre om jag kliade men sen la det sig igen. Men hon såg det på flytningarna. Mina slemklumpar är som du säger lite typ genomskinliga/gula/gröna. Svårt att beskriva :p Spännande att du blivit flyttad så men att det första datumet verkar stämma :P Återstår att se när den kommer då ;) Jag blev flyttad från 10/1 till 12/1 så det kanske finns lite hopp att få ett par dar tidigare ;) Ja fråga du så kan hon ju alltid kolla :)
Okej :) du blev då inte många dagar flyttad, här heter de att dom inte flyttar om de inte är mer än 5dagar eller något i den stilen :) jag kan också känna huvudet genom slidväggen konstaterade jag häromdagen, så antar att hon fixerat sig, men har dock en känsla av att hon inte har, får ta reda på det på torsdag också ! :) okej nä men ja tror ja förstår :p mina är bara vita, men kanske de kan vara svamp ändå, får ta reda på :) men ja får se när hon vill komma ut, hon kommer nog när hon själv är redo :)
Fy vilken storm vi har här, blåser runt 25-30 meter i sekunden ännu, gjort det hela natten, hoppas de avtar snart så får vi strömmen tillbaks!