• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • emmiz01

Jag fråga för ett par dagar sen om jag fick hänga med i tråden. Igår/idag har jag fått missfall. Så jag säger tack för mig :(
    Lycka till ni andra!

• MissT

Åhhh vad tråkigt emmiz Beklagar! Ta hand om dig och lycka till framöver om/när ni försöker igen.

• zatori

Jag känner typ INGENTING. Imorgon ska vi berätta att vi är gravida för mina svärföräldrar och min sambos syskon, men det känns skitkonstigt. Känns som jag måste säga: "Jo, jag är gravid. Typ. Tror jag? Fast jag är inte säker. Det känns inte så, men alla 9 graviditetstest tagna vid olika tillfällen tyder på det."

Det är så jobbigt att inte känna av något! Vill inte må illa, men lite molvärk eller liknande är väl inte för mycket begärt? Tycker ömheten i brösten också blivit lite mindre.... Men så länge jag inte blöder behöver jag väl inte oroa mig för missfall väl? :(

• zatori
    emmiz01 skrev 2011-05-28 16:47:42 följande:
    Jag fråga för ett par dagar sen om jag fick hänga med i tråden. Igår/idag har jag fått missfall. Så jag säger tack för mig :(
    Lycka till ni andra!
    Åh nej! :( Blir så ledsen för sin skull... Styrkekram!
  • Niins

Köpte seaband idag, de värkar funka på mig!! Hade varit skönt att slippa prostafen jag bli jätte trött av dem!!

Emmiz beklagar missfallet :(

• Haanky
    roxylady skrev 2011-05-28 12:48:46 följande:
    Ja jag med :S Försöker dricka massor för att det inte ska bli så.. men det hjälps inte. Men springer iaf inte flera ggr per dag utan går på toa lika ofta som vanligt. Får du gå flera ggr per dag?
    Efter varje måltid kanske 2-3 ggr :( svider rejält nu att ja nästan gråter varje gång.... ska försöka dricka massa blåbärs proviva:P vill inte skita i smakrik mat heller.. hatar att äta typ ris med kokt fisk eller sånt tråkigt!! då e ja nästan hellre utan :P
  • Haanky
    Kissekatten skrev 2011-05-28 12:48:51 följande:
    Förra grav. var jag lös i magen konstant från plusset till förlossning. Bråttom till toa var det också om jag märkte att det var på gång. Det började likadant denna gången men nu verkar magen ha lugnat sig.
    vilken vecka är du i nu?? vill att mitt ska sluta snart :D
  • shadowstorm
    emmiz01 skrev 2011-05-28 16:47:42 följande:
    Lycka till ni andra!
    Va tråkigt, önskar er lycka till i fortsättning
  • shadowstorm

Nu har samma börja som med sonen. Att jag f¨år en jäätte stark puls i magen som vibrerar och pulserar jäätte störande :P Nån annan som upplevt detta?

Svar på tråden Januaribebis 2012