• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Kissekatten

Förra grav. var jag lös i magen konstant från plusset till förlossning. Bråttom till toa var det också om jag märkte att det var på gång. Det började likadant denna gången men nu verkar magen ha lugnat sig.

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • roxylady
    Kissekatten skrev 2011-05-28 12:48:51 följande:
    Förra grav. var jag lös i magen konstant från plusset till förlossning. Bråttom till toa var det också om jag märkte att det var på gång. Det började likadant denna gången men nu verkar magen ha lugnat sig.
    Åh fy då vad jobbigt :( Hoppas man slipper ha det så hela grav. Skönt att det lugnat sig :)
  • Csve
    KathleenH skrev 2011-05-28 11:46:34 följande:
    Välkommen!!
    Tack snälla! =)
    ?♥ För evigt ♥?
  • Missoctober88

Igår svullnade magen upp rejält och jag har ganska ont.

• curiosa
    Someday skrev 2011-05-28 09:54:42 följande:
    Jag har varit uppe fyra gånger i natt och kissat! Jag brukar nästan aldrig gå upp. Trött! Har somnat kl 19 och sovit hela natten två kvällar i rad. Lagom roligt :(
    Jag mår illa dygnet runt! Vaknar på natten av att jag mår illa. Har svårt att få i mig mat. Har gått ner 2 kg redan. Väger 10 kg för mycket så visst det gör ju inget men tror inte att det är bra. Jag har är yr och matt i kroppen. Känner mig allmänt avslagen hela tiden! Som om jag lever i en egen dimma! Och samtidigt som jag mår illa är jag hungrig men kan inte förmå mig att äta. Jag har ömma bröst. Speciellt på kvällen när jag tar av mig BH:n.
    Känner så väl igen mig i det du skriver. Dock så är jag inte så jätte illamående men jag tar iofs en postafen varje morgon oxå....
    Men det känns som att man är i sin egna lilla värld hela tiden utan att typ nått/någon annan existerar!
    Längtar efter att bli mig själv igen.
  • Niins
    curiosa skrev 2011-05-28 08:44:35 följande:
    I natt har jag nog slått nått rekord i hur många gånger man kan vara uppe och kissa! Så jobbigt att inte få sova i ett sträck.....
    Känner igen mig!! Men det är väl bara till att vänja sig Glad
  • Someday

Jag är i vecka 8 än så länge. Ganska svullen om magen också! Känner mig uppblåst.
    Min mage pendlar mellan hård och väldigt lös... Jobbigt men det vänder nog snart. Får vi hoppas.
    Fast jag mår hellre så här och vet att det är ok!

• Ronja00
    Csve skrev 2011-05-28 08:03:07 följande:
    Hej!
    Får jag vara med här?
    Väntar tredje barnet i januari, beräknat enligt FL till den 7, men ska på vul på tisdag så då kanske jag blir framflyttad.

Hej!

Jag väntar oxå 3:e barnet i januari 2012 om allt går som det ska.=) Fick ett + på gravtestet i torsdags (även på flera ägglossningtest visar det positivt. Testade även idag med ett grav test & blev ett +, dock inte jättestarkt, men det syns att det är ett + (ett + = gravid hur svagt el. starkt det är). Jag har ox¨å precis hoppat in i den här ankomstgruppen, dock är jag lite osäker på när bf är eftersom jag inte har koll när ägglossning skedde. Men omkring 25jan tror jag bf borde bli.

Hur kommer det sig att du får gå på VUL redan...???

• partouze

Idag har jag inte mått illa alls . Mådde sämst igår . Bör jag vara orolig nu? Såg hjärtat slå i förrgår men är endå orolig .. Är i v 8.. Jag hat knappt haft nån molvärk innan men nu har ja fått de . E de nått fel tro?

Svar på tråden Januaribebis 2012