• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • erajka
    roxylady skrev 2011-05-30 21:03:17 följande:
    När började alla må illa här?
    jag mådde illa en vecka innan bim och det höll i sig i ca 5 dagar och har sedan dess inte mått illa något mer
  • zatori
    erajka skrev 2011-05-30 20:46:45 följande:
    det bästa du kan göra är att ringa din BM =) jag har fortfarande symtom, ömma bröst, fått synliga ådror och molvärk (som blivit mindre, men den finns fortfarande)
    Ringde henne förut för att byta tiden för inskrivningssamtalet då jag insåg att jag jobbade då! Passade på att fråga om mina ickesymtom. Tyckte hon lät lite oroad, men samtidigt sa hon att det kunde vara så i början att symtomen kommer och går. Hon sa att om min oro blev för stor skulle jag höra av mig igen. Fick iallafall inskrivningstiden framflyttad en hel vecka.

Jag har inga ådror på brösten och som sagt bara liiite öm i brösten om jag typ klämemr på dom. Tyckte jag anade lite molvärk förut, men jag kan även ha inbillat mig. Försöker tänka att om det är MA så kan jag inte göra något åt det ändå, det kommer ske oavsett. Och om två veckor (om inte förr) lär jag få veta hur det står till. :/
  • erajka
    zatori skrev 2011-05-30 21:05:41 följande:
    Ringde henne förut för att byta tiden för inskrivningssamtalet då jag insåg att jag jobbade då! Passade på att fråga om mina ickesymtom. Tyckte hon lät lite oroad, men samtidigt sa hon att det kunde vara så i början att symtomen kommer och går. Hon sa att om min oro blev för stor skulle jag höra av mig igen. Fick iallafall inskrivningstiden framflyttad en hel vecka.

Jag har inga ådror på brösten och som sagt bara liiite öm i brösten om jag typ klämemr på dom. Tyckte jag anade lite molvärk förut, men jag kan även ha inbillat mig. Försöker tänka att om det är MA så kan jag inte göra något åt det ändå, det kommer ske oavsett. Och om två veckor (om inte förr) lär jag få veta hur det står till. :/
    mina gör ont när jag klämmer på dom och när jag tar av mig bhn, sedan är de hårda.
  • roxylady
    erajka skrev 2011-05-30 21:04:21 följande:
    jag mådde illa en vecka innan bim och det höll i sig i ca 5 dagar och har sedan dess inte mått illa något mer
    Okej.. samma här. Men det kommer väl senare. Eller aldrig hoppas jag! ;) Hoppas på att vara en av dem som inte kommer må illa.
    LillaEko skrev 2011-05-30 21:06:13 följande:
    Började må rejält illa i ca v 7 tror jag
    Okej.. når vecka sju på Torsdag. Då kan det vara kört alltså då :p Hört att fler fått det runt v7.
  • Niins

Mitt illamående kom i v 7+1 har mått lite smått illa varje dag sen des!

• erajka
    erajka skrev 2011-05-30 21:07:26 följande:
    mina gör ont när jag klämmer på dom och när jag tar av mig bhn, sedan är de hårda.
    kom på att jag är mycket trött också + att jag blir lätt yr
  • chicopico

Min molvärk försvann nog i v.6 och nu i v.8 är brösten inte särskilt ömma längre heller men illamåendet sitter i som bara den, jag vaknar till och med på nätterna och måste gå upp och spy, detta är helt sjukt
    Men jag fick iaf se det lilla hjärtat slå på vul idag    

• 79a
    erajka skrev 2011-05-30 21:10:17 följande:
    kom på att jag är mycket trött också + att jag blir lätt yr
    Jag blir också väldigt yr, vilket är besvärligt på jobbet...kan ha svårt att hålla koncentrationen och är ibland rädd att man ska ramla ihop om man inte fokuserar bara på dit man är på väg när man går nånstans.

Sen är man väldigt känslosam och svår, haha. Vill helst inte gosa så mycket eftersom jag känner mig tjock och alldeles gasig i magen. Men om mannen går och sätter sig vid datorn så vill jag gråta för att han inte ger mig all uppmärksamhet

Kul tjej!
  • MissT
    chicopico skrev 2011-05-30 21:13:11 följande:
    Min molvärk försvann nog i v.6 och nu i v.8 är brösten inte särskilt ömma längre heller men illamåendet sitter i som bara den, jag vaknar till och med på nätterna och måste gå upp och spy, detta är helt sjukt
    Men jag fick iaf se det lilla hjärtat slå på vul idag
    Åhh grattis Vad härligt att få se det lilla hjärtat men vad trist med illamåendet.
Svar på tråden Januaribebis 2012