• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • twistedtofit

Imorn ska jag testa lergigan comp, håll tummarna! Är det bara jag som går runt som en zombie av postafen? Jag har köpt Sea band med som kommer i dagarna!

• Missoctober88
    twistedtofit skrev 2011-05-30 22:21:56 följande:
    Imorn ska jag testa lergigan comp, håll tummarna! Är det bara jag som går runt som en zombie av postafen? Jag har köpt Sea band med som kommer i dagarna!
    Jag vart bara trött i början av postafen nu så är jag lite seg bara.
  • Missoctober88

Jag har typ inga gravidsymtom alls förutom spänd svullen magen och ibland så sticker det i brösten. Kanske borde ringa bm och fråga om det här?

• bumbi 84

alla är vi olika känsliga för hormon så jag tror inte det är nån fara för er som känner mindre,

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • zatori
    roxylady skrev 2011-05-30 21:56:33 följande:
    Hur långt gången är du nu igen??
    Det är supertidigt. Gick in i vecka 7 idag.
  • roxylady

Zatori: ja men då är du någon dag före mig bara. Och det är inget konstigt med att inte känna så mkt. Man är ju trots allt inte långt gången. Min mamma berättade idag att hon upptäckte att hon var gravid i v13!! Det var när hon väntade mig. Och jag var hennes första:) dock trodde hon att hon hade magkatarr nån vecka innan så vi ska inte ropa hej än som sagt:)

• LillaEko

En kompis fick barn i feb nu i år. Hon mådde jättebra hela sin graviditet.
    Hoppas det kan lugna er, och njuta

• twistedtofit

Jag mådde som vanligt förra grav och märkte inget förrän efter10 fulla veckor och då testade jag pga att jag inte haft mens. Enda symtom var växtvärk som jag tänkte var mensvärk. Skulle lätt byta det mot det här!

• LillaEko

Min mage är helt galet svullen, rundar och putar ut även på morgonen nu, undrar allt hur detta ska sluta.
    Börjar få svårt att dölja det nu känns det som. Men måste gå i 3 veckor till, sen är det ju sommarlov.

Idag vankas det ul, 14.30. Börjar bli nervös =S
    Så håll gärna tummarna. 

• Alltochinget

Jag går in i vecka 7 idag! Känns roligare för varje vecka som går :) är så sjukt trött hela tiden annars mår jag oförskämt bra. Det oroar mig också att det kanske inte är nÅn därinne. Ibland när jag nyser, reser mig upp eller sträcker på mig så hugger det till på höger sida av magen. Vad är det? Nån som också känt det? Jag börjar noja att det ska vara utomkvedshavandeskap just för att det bara känns på ena sidan...

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
Svar på tråden Januaribebis 2012