• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • zatori
    erajka skrev 2011-05-31 12:34:14 följande:
    har en där jag bor och en på kvinnokliniken =) står bara att jag ska till barnmorskan på kvinnokliniken...
    Dubbla barnmorskor minsann. Fan, vad lyxigt! :D
  • Amelie85

Jag lämnar er nu.. Fick ett missfall kl 11, har varit på undersökning och allt är borta och allt ser bra ut.. Fysiskt mår jag bra och blöder inget alls. Om ni vill läsa mer om det som har hänt så finns det ett forum. "Missfall på G?!" som jag gjorde i går natt. och har uppdatetat hela tiden.

Vi ska nu ta nya tag och hoppas på en nya graviditet som håller hela vägen till ett friskt barn. Lycka till till er andra!

• bumbi 84
    Amelie85 skrev 2011-05-31 14:58:08 följande:

Jag lämnar er nu.. Fick ett missfall kl 11, har varit på undersökning och allt är borta och allt ser bra ut.. Fysiskt mår jag bra och blöder inget alls. Om ni vill läsa mer om det som har hänt så finns det ett forum. "Missfall på G?!" som jag gjorde i går natt. och har uppdatetat hela tiden.

Vi ska nu ta nya tag och hoppas på en nya graviditet som håller hela vägen till ett friskt barn. Lycka till till er andra!

Beklagar verkligen och hoppas att ni inte behöver vänta allt för länge på er lill*
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Cia80

Jag beklagar!
  • maami

vad tråkigt, beklagar
  • Amelie85
    maami skrev 2011-05-31 15:13:15 följande:
    vad tråkigt, beklagar
    Tack!
  • minneli

Nu har jag varit hos bm, 2 jan fick jag som bf och det var det jag räknat med sedan innan. Det var tyvärr för tidigt att lyssna på hjärtat så jag fick boka en ny tid och då med en annan bm eftersom hon var på semester då. 11 juli kommer jag längta till iaf, min första semesterdag och så ska jag få lyssna på hjärtat =)

Alla prover såg bra ut och så hade jag gått upp 1 kg. Inte så konstigt eftersom man måste äta hela tiden för att må bra =D Hon kommer förmodligen ha lite extra koll på mig då jag fick havandeskapsförgiftning förra gången, men det blir väl tätare besök senare om allt går som det ska dvs.

• Majskorn

Beklagar gumman, hoppas det går fort och att ni får liten snart :) kramar
  • minneli

Glömde skriva att de tog upp kub-test. Det var gratis om man var över 35 och om jag var intresserad så kostade det och så fick man göra det i sthlm.

Svar på tråden Januaribebis 2012