• ccecy

Januaribebis 2012

Oh nu var 2012 här redan! :) ni får knipa 50mintuer till ;)

• ccecy
    Jessica82 skrev 2012-01-01 14:36:47 följande:
    nu åker vi in till fl... 10 min mellan värkarna men dom är sååå intensiva och känner mig så bajsnödig fast inget kommer såklart.. aj hjälp pust.. får vll se vi blir säkert hemskickade igen men får iallafall veta om det är på riktigt eller inte
    Hoppas allt går bra! :) om inte annat kanske dom kan ge något som lindrar lite så du klarar att va hemma ett tag till! eller så kanske värkstimulerande! :) Lycka till!
  • ccecy

är på 4e maskinen tvätt nu :) äger inte egen tvätt maskin, så brukar tvätta hos mina föräldrar, så dom tvättar åt mig o jag åt dom :) men efter dehär ska ja nog ta de lugnt :D får fortsätta imorgon! :)

• ccecy
    Haanky skrev 2012-01-03 13:16:29 följande:
    jag vet inte.. läste på 1177 tror ja det va att bebisen inte blir smittad om mamman haft det och om bebis är fullgången å frisk då... 
    Jag tror där emot att de är så att alla kan bli smittade, men man har det enbart en gång i livet.
  • ccecy

Kan inte bebis komm nu! bristningarna har börjat anlämna är i v 38+0 idag. visst har ja klarat mig länge, men dom hinner säkert ta över hela magen ännu!

• ccecy
    partouze skrev 2012-01-03 20:18:44 följande:
    C3c - har också fått bristningar nu på magen :( kommer nya varje dag ..
    jobbigt! ja som va så glad, trodde ja skulle slippa dom helt! tror ja upptäckte lite början till dom för 1-2veckor sen o tänkte inte mer på de, men nu kommer de mer o mer! nåja dom bleknar med tiden! :) och om inte annat är de ju iaf ett minne man har kvar från graviditeten ;)
  • ccecy
    fabler skrev 2012-01-03 20:21:48 följande:
    Jag har fått bristningar på ganska bra ställen, insidan av låren och bak mot ryggen så dem stör inte så mycket.
    jag har fått på kärlekshandtagen, "under" brösten, på brösten o nu mitt på magen! tror ja kanske fått lite på låren också, dom kommer över allt känns de som :S
  • ccecy

Har börjat känna tryck neråt under sammandragningarna nu, så kanske på gång nått om nån dag elr vecka  :) dock förvärrades foglossningen, antar att de var den från ingenstans, känns som 200knivar mellan benen oavsett på vilket sätt man rör sig, känns inte då man sitter ner som tur är! så blir nog lugnt för min del nu framöver!

• ccecy
    Sapato skrev 2012-01-05 19:15:31 följande:
    Om man föder på Torsdag får bebisen härligt personnummer 12-01-12

Jamirl: Grattis
    jag skulle vilja ha 11.1.12 :) ( i finland skrivs personnummren 01.01.2012 ) så det är lite skillnad :p fast blir ju samma ifall de är 12.01.12
  • ccecy

Grattis till er som fått era små ! :) hoppas de kommer fler snart :D

Svar på tråden Januaribebis 2012