• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Butikslager

Jag slipper åka ensam imorn! Min bästa vän är hemma över sommaren för att jobba (hon har flyttat ner till södern för att plugga), men hon jobbar inte imorgon och ville gärna följa med!

Hennes mamma jobbar som barnmorska på förlossningen i Gällivare, så man kan fråga henne om mycket också!

Jag hoppas verkligen vi får positiva besked imorgon. Ni får update imorn! Så ser vi om jag blir kvar i tråden!

• erajka
    Butikslager skrev 2011-06-14 18:56:22 följande:
    Jag slipper åka ensam imorn! Min bästa vän är hemma över sommaren för att jobba (hon har flyttat ner till södern för att plugga), men hon jobbar inte imorgon och ville gärna följa med!

Hennes mamma jobbar som barnmorska på förlossningen i Gällivare, så man kan fråga henne om mycket också!

Jag hoppas verkligen vi får positiva besked imorgon. Ni får update imorn! Så ser vi om jag blir kvar i tråden!
    håller tummarna för dig {#emotions_dlg.flower}
  • Frökenolson

håller tummarna för er!
  • roxylady

Ni som gått in i v12 nu. Undrar lite när ni har BF? Jag har BF enligt FL och BM den 25e Januari. Och jag är bara i v8(7+5).

• roxylady

Håller tummarna för er Liiv!!
  • Sessan4

Håller tummarna LIV {#emotions_dlg.flower}

Fick bekräftelse på gravidbeteénde idag i alla fall, magkramper, yrsel, illamående och krokodiltårar i bilen när ingen "ville" klippa mig kl 17 en vardag.. Jag som ville klippa  mig direkt blev helt knäckt när alla drop in ställen var fulla!! Haha, tokigt. Tungan ute

• erajka

Åhh jag vill att det ska bli januari nångång så jag kan få se våran fina fina bebis!!!!!!!!!!!!!

• Frökenolson
    roxylady skrev 2011-06-14 19:36:30 följande:
    Ni som gått in i v12 nu. Undrar lite när ni har BF? Jag har BF enligt FL och BM den 25e Januari. Och jag är bara i v8(7+5).
    går in i v.12 imorgon och har bf 3 januari
  • annanoa

Jag går på mama Mia i stan å jag har inte hört nåt om att de har ul som standard.. Konstigt att de inte sagt nåt

Svar på tråden Januaribebis 2012