• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Sapato

Usch vilken "mensvärk" jag har idag

Foglossning är jag orolig för, vart sjukskriven sist jag var gravid för kunde knappt gå

• Veronica O

Vi har fått 1:a januari 2012 som beräknad BF Skrattande

• min tur

Tack Bumbi & MiAmore!
    Nu skulle jag vilja gå och lägga mig och vakna v.13 Glad

• Stellan
    SysterAnna skrev 2011-06-21 16:53:24 följande:
    Har börjat fundera på om vår katt märker något. Han ska vara nära mig hela tiden så fort jag är hemma osv. Dock har jag jobbat mycket senaste och han har en tendens att bli mammigare då, men inte så här mycket som det är nu.
    ....och katter anses väll vara lite smartare än hundar så det är nog inte helt omöjligt att den plockat upp nån gravidsignal med nått finurligt sinne :) Härligt med gos iaf!!! 
  • MiAmore
    Sapato skrev 2011-06-21 20:22:41 följande:
    Usch vilken "mensvärk" jag har idag

Foglossning är jag orolig för, vart sjukskriven sist jag var gravid för kunde knappt gå
    Jag har också en ganska jobbig "mensvärk" idag
    Veronica O skrev 2011-06-21 20:24:13 följande:
    Vi har fått 1:a januari 2012 som beräknad BF Skrattande

Välkommen o Grattis

min tur skrev 2011-06-21 20:25:14 följande:
    Tack Bumbi & MiAmore!
    Nu skulle jag vilja gå och lägga mig och vakna v.13 Glad

Det går fort till v.13 ska du se. Jag tyckte först att tiden gick sååå långsamt, men nu är jag redan i v.12, och när jag tänker tillbaka har tiden faktiskt gått ganska fort ändå

♥Milo 090107♥
  • Stellan
    elingabriella skrev 2011-06-21 19:14:33 följande:
    Hihi, så roligt och mysigt Hjärta Det ska bli så skoj att se vad mina småkillar kommer tycka om den lill* när h*n väl är ute!
    Ja det ska verkligen bli intressant att se hur hon reagerar på bebisen. Vi har en staffe, dom som kallas för "nanny dogs", och hittils visar hon klara tendenser att bli överlycklig när hon träffar kids :) 
  • T88

Hej allihopa! Ny här :) Har BF 30 januari. Så jag är i vecka 9 nu. 23 år och första graviditeten. Har börjat blogga om graviditeten, är det fler som gör det? Vill gärna läsa andras tankar som kommer föda ungefär sammtidigt.

• Veronica O
    MiAmore skrev 2011-06-21 20:28:14 följande:

Välkommen o Grattis

Tack! Är i vecka 13 nu och magen växer Hjärta
  • RaraS

Nu funderar jag på om jag har börjat få foglossning...har inga barn sedan innan så vet inte hur foglossning ska kännas. Jag är nu i vecka 11. Det högg till av smärta utan förvarning när jag stod upp och blev värre när jag försökte gå. Trodde det nästan var kört men gick på toa och inget blod där. Svårt att beskriva var smärtan kom ifrån, men kändes som under och framför där jag tänker mig att livmodern sitter, ganska nära själva framsidan, insidan av underlivet... Är det möjligtvis någon som känner igen sig? Kan det vara så enkelt att det är foglossning som visar sig redan? Tur att jag ska på ultraljud imorgon...hoppas allt är som det ska...

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • min tur
    Stellan skrev 2011-06-21 20:29:29 följande:
    Ja det ska verkligen bli intressant att se hur hon reagerar på bebisen. Vi har en staffe, dom som kallas för "nanny dogs", och hittils visar hon klara tendenser att bli överlycklig när hon träffar kids :) 
    Jag har också två hundar, men de visar inget annat än vanligt intresse för gos & kel ännu...min "gamla" hund avskyr iofs barn så han kommer nog förtränga allt som har med bebis att göraRynkar på näsan
Svar på tråden Januaribebis 2012