• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • shadowstorm

Då var jag i vecka 12 :) Och jag har fått utskrivet lergigan comp :) Så nu hoppas jag på lite roligare dagar framöver!!!

• bumbi 84
    shadowstorm skrev 2011-06-23 16:21:16 följande:
    Då var jag i vecka 12 :) Och jag har fått utskrivet lergigan comp :) Så nu hoppas jag på lite roligare dagar framöver!!!
    vad skönt!
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • APEW

Hej alla

Grattis till alla som fått bra besked på VUL, jätteroligt.

Kram till er som fått missfall,eller inte vet.

Jag skriver inte så ofta, jag mår för dåligt, men jag kikar in och läser emellanåt. Jag har illamående from hell, och har haft det alldeles för länge. Går in i vecka 12 imorgon. Har seaband, testat påstafen och lergigan. Idag fick jag ännu en tablett utskriven. Minns ej namnet.

Vi gjorde också VUL idag, och det var fantastiskt att se hjärtat som pickade, och alla akrobatiska konster den lille gjorde.

Glad midsommar alla

• Wicky81

Hej alla!
    Är inte så aktiv här men jag följer er alla...
    Beklagar till er som fått MF....vet precis hur det är å känns.

Jag är i v 8+1 än så länge (tiden går så långsamt)
    Men i tisdags var jag på Hälsosamtal på MVC som gick bra. Pratade med en jättetrevlig barnmorska i min egen ålder. Ska dock få en annan barnmorska som vi hade när jag väntade dottern och som vi gillar skarpt. Så än så länge känns allt bra.
    Kunde dock inte fjäska till mig ett VUL, inte förrän runt v12 gör dom tidigast, fastän jag hade starka argument för att skicka mig på Gyn på en gång ;) :P
    Men hon förstod min oro osv men bad mig ta det lugnt och ta en dag i taget och verkligen tänka positivt och ta hand om mig själv.

Kram tll er alla! Trevlig midsommar!

• LillaEko

Det är verkligen så konstigt med dessa vul och ul. Fattar verkligen inte hur det kan skilja så mellan olika landsting, nästa ons (6/7) ska vi på vårt 4:e och alla är gjorda på vårt höglandssjukhus så inget privat!?!?!?!

• pernillis

hej! jag måste bara fråga en sak. om jag är i vecka tolv, 11+1 och vill läsa vecka för vecka på nätet, ska jag då titta på vecka tolv eller vecka elva? för jag var på ultraljud häromdagen och då var min bebis drygt fyra mm och det är mer normalt för vecka elva än för tolv. hur gör jag? 

• jessielarsson
    pernillis skrev 2011-06-23 19:46:19 följande:
    hej! jag måste bara fråga en sak. om jag är i vecka tolv, 11+1 och vill läsa vecka för vecka på nätet, ska jag då titta på vecka tolv eller vecka elva? för jag var på ultraljud häromdagen och då var min bebis drygt fyra mm och det är mer normalt för vecka elva än för tolv. hur gör jag? 
    Egentligen är man inte i vecka tolv förrän hela veckan har passerat, 11+6. Så räknar dom på mvc här iaf. Men man gör ju som man vill, det finns ju dom som räknar som bm elller så räknar man som jag, att du är i vecka tolv och läser under vecka tolv. 
    Det är så förvirrande det där med att räkna hit och dit.
  • Missoctober88

Nu har jag börjat repa mig efter missfallet som ledde till komplikationer, vart inlagd på sjukhus för det bara forsade blod. Pratade med världens otrevligaste sjuksköterska som sa att allt jag upplevde var normalt, vilket det inte var för då hade de inte lagt in mig. 

Jag önskar er alla ett stort lycka till.

Nu lämnar jag tråden. 

• Someday
    Missoctober88 skrev 2011-06-23 20:26:47 följande:
    Nu har jag börjat repa mig efter missfallet som ledde till komplikationer, vart inlagd på sjukhus för det bara forsade blod. Pratade med världens otrevligaste sjuksköterska som sa att allt jag upplevde var normalt, vilket det inte var för då hade de inte lagt in mig. 

Jag önskar er alla ett stort lycka till.

Nu lämnar jag tråden. 
    Många många kramar!!
Svar på tråden Januaribebis 2012