• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Sussolita

*pjjuuu* hemma från vul. Bebis växer mår bra hjärtat hade 4kamrar och bultade så fint så! :) blev framflyttad 3dagar så nytt bf igen 4/2-2012 är det nu! Är sååå lycklig! :)

• MiAmore
    Sussolita skrev 2011-06-22 17:36:26 följande:
    *pjjuuu* hemma från vul. Bebis växer mår bra hjärtat hade 4kamrar och bultade så fint så! :) blev framflyttad 3dagar så nytt bf igen 4/2-2012 är det nu! Är sååå lycklig! :)
    Härligt
    ♥Milo 090107♥
  • Marsätt

Är i v 12 nu och i kväll tänkte vi berätta för barnen... jag tror att det kommer bli överlyckliga. Vi får även tillökning på vår gård... vi har nu fått 2 små söta kycklingar.. våra första kycklingar så det är lite speciellt.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • minneli

Igår beställde jag två mammatröjor från http://www.bonprix.se/

Tyvärr har jag fått för mig precis hur mammatröjan jag vill ha ska se ut... så jag kommer väl aldrig hitta den. De hade en sån i hm katalogen förrut typ, men nu hittar jag inga mammakläder alls på hm´s hemsida? Är jag helt lost eller säljer de bara i affärerna?

• fabler

blir så avis på er som får vul är är de rul man får vänta på. Men så dåligt som jag mår så är jag inte ett dugg orolig.

sugen på nån speciell mat, jag är sugen på allt tills de e dags att äta då är de knappt nått som går ner förutom kräm och fruktsoppor. Just nu äter jag mat från sambons jobb och inser att de e himla tur man har rabatt för jag åt knappt nått.

elias är världens sötaste!!!
  • anmaelli

Alltså, jag vet att jag är nojig nu... men jag mår knappt illa alls längre, och jag är bara i v10 (9+0)?
    BM sa förra veckan att illamåendet brukade vara som värst i v.10 för att sedan avta...

Så nu är jag orolig att det är något fel... jag har också haft tendenser till gulaktiga flytningar idag och igår, men det krävs en ordentlig analys av toalettpappret för att se det...  har annars inte haft den minsta flytning sen jag blev gravid. Har vanligtvis känsliga slemhinnor så jag brukar ha mellanblödningar, men är iaf glad att jag sluppit det hittils.

Nån mer som har det så och tror ni det är något att oroa sig för?

Kan inte de här första veckorna gå FORT SOM ATTAN!

• fabler
    anmaelli skrev 2011-06-22 19:17:21 följande:
    Alltså, jag vet att jag är nojig nu... men jag mår knappt illa alls längre, och jag är bara i v10 (9+0)?
    BM sa förra veckan att illamåendet brukade vara som värst i v.10 för att sedan avta...

Så nu är jag orolig att det är något fel... jag har också haft tendenser till gulaktiga flytningar idag och igår, men det krävs en ordentlig analys av toalettpappret för att se det...  har annars inte haft den minsta flytning sen jag blev gravid. Har vanligtvis känsliga slemhinnor så jag brukar ha mellanblödningar, men är iaf glad att jag sluppit det hittils.

Nån mer som har det så och tror ni det är något att oroa sig för?

Kan inte de här första veckorna gå FORT SOM ATTAN!

tror inte du behöver vara orolig. Jag mådde prima hela min förra grav utan minsta lilla illamående eller nånting förrens jag va i v.36 då jag fick ont i handlederna av all vätska. Och flytningarna behöver du nog inte oroa dig för, annat är om du blöder och då inte en liten mellan blödning utan mer än så. Se de possitivt att du mår bra istället, jag hade hellre haft de så igen än som de är nu med illamående, trötthet och huvudvärk.
    elias är världens sötaste!!!
  • shadowstorm

Första otrevliga besöket på toaletten. Imorgon ringer jag min BM och SKA ha utskrivna tabletter för illamående. Senaste dagarna har jag börja må så fruktansvärt piss precis som med sonen det satte igång värre och värre efter vecka 10....JIPPIE vilken rolig sommar detta kan bli om det fortsätter såhär :(((

• LillaEko
    shadowstorm skrev 2011-06-22 19:38:38 följande:
    Första otrevliga besöket på toaletten. Imorgon ringer jag min BM och SKA ha utskrivna tabletter för illamående. Senaste dagarna har jag börja må så fruktansvärt piss precis som med sonen det satte igång värre och värre efter vecka 10....JIPPIE vilken rolig sommar detta kan bli om det fortsätter såhär :(((
    Usch, stackare.
    Jag börjar må mycket bättre nu.
    Har ju dels jobbat ett 25 timmars pass, sen cyklade jag hem från jobbet nu i eftermiddag ca 1 mil (och mest uppför på hemvägen).
    Nu har jag dessutom orkat vara ute en ordentlig promenad i hög fart med hunden och en kompis i över en timme.

Så börjar äntligen känna igen mig.
    Så nu får det bli jordgubbar och slapp i soffan. 
  • twistedtofit
    minneli skrev 2011-06-22 18:10:21 följande:

Igår beställde jag två mammatröjor från www.bonprix.se/

Tyvärr har jag fått för mig precis hur mammatröjan jag vill ha ska se ut... så jag kommer väl aldrig hitta den. De hade en sån i hm katalogen förrut typ, men nu hittar jag inga mammakläder alls på hm´s hemsida? Är jag helt lost eller säljer de bara i affärerna?

Jag beställde mammajeans från H&M idag på rea för 199 kr och en snygg kjol som också var halva priset på!. Gå in på dam och tex "toppar" eller "jeans" sen finns MAMA som underkategori.
Svar på tråden Januaribebis 2012