• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • zatori
    erajka skrev 2011-07-06 22:37:30 följande:
    18/7 du då?
    15/7. :) Vilken vecka är du i nu?
  • zatori
    roxylady skrev 2011-07-06 22:37:57 följande:
    Här sa BM att man kan få kallelsen så sent som veckan innan Förvånad
    Gah! Satan vad sent! Tänk om man inte kan det datumet då? Hoppas verkligen att man får kallelsen tidigare än veckan innan.
  • roxylady
    zatori skrev 2011-07-06 22:52:01 följande:
    Gah! Satan vad sent! Tänk om man inte kan det datumet då? Hoppas verkligen att man får kallelsen tidigare än veckan innan.
    Precis! Tycker att det är väldigt dåligt!! Jag har dock tur att mitt jobb kommer släppa iväg mig då oavsett. men tänker på andra.. man kan ju faktiskt gå och bli sjuk också!
  • got2b

Inskrivning imorgon. Och nytt vul på måndag. Är ganska nervös över det faktiskt. Har sett den två ggr redan men det var ju ett tag sen. Tänkte fråga om rul imorgon. Vet inte alls hur det görs här, om man bokar själv eller får kallelse.
    Vill att de första 12 veckorna ska ha passerat nu så man kan börja berätta. Känner mig lite efter här i tråden eftersom jag har bf så sent, sista dagarna i januari.

Nu kallar sängen på mig.

• LillaEko

Stackars hunden har fått diarré, snacka om träning inför kommande nätter 2012.
    Hon har väckt mig flera gånger och behövt gå ut, nu sitter jag dessutom och kokar ris klockan 5 på morg och hoppas det ska hjälpa henne lite, med två ögon som går i kors....

• erajka
    zatori skrev 2011-07-06 22:50:59 följande:
    15/7. :) Vilken vecka är du i nu?
    10+6 =)
  • curiosa
    iwannarock skrev 2011-07-06 22:19:34 följande:

Halloj! Minns inte om jag skrev "in" mig här igår hahah kan det vara gravidminnet som talar

Väntar iaf 3,dje barnet och är i vecka 13 (om det stämmer) magen växer som bara den har hittat er magbildstråd och slängde in ett inlägg (inget foto) där häromdagen, ska slänga in ett kort på magen snart. Hur mår ni alla, mår ni fortfarande illa? Jag mår fruktansvärt illa i stort sett hela dagarna, i dag på stora parkeringen med massa folk och det bara kom helt plötsligt, va tvungen att försöka räta på mig lite och visa upp magen så alla skulle se att jag är gravid Hittade såna där åksjukeband i dag, tror nog inte att det funkar men kan vara värt att testa iaf, dom kostade 30 :-   

Grattis och välkommen hit,
    Jag mår ok, dock i denna värmen så mår jag skit. Längtar tills det blir svalare igen och jag är ändå sån som älskar sommaren och värmen men som gravid är det verkligen inte kul.
    Väntar oxå tredje barnet och är i v 13+5.
  • Carolaj83
    MiAmore-fick gå från kassan, de hände 15 min innan min lunch, så tog bara längre lunch...idag är jag ledig, får känna efter hur jag mår om jag ska åka eller vara hemma imorgon

är det fler här som planerar att föda på danderyd? är närmast för oss (7 mil) 
Svar på tråden Januaribebis 2012