• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MiAmore
    Carolaj83 skrev 2011-07-06 21:13:09 följande:
    höll på att svimma i kassan på jobbet idag allt blev bara suddigt o mörkt....resten av arbetsdagen spydde jag 3 ggr, jag som trodde mitt illamående var borta nu
    Usch då, vad otäckt Fick du gå ifrån kassan en stund då eller?
    ♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120109 ♥
  • LillaEko

Åh, precis sett "livet på bb" på kanal 5. Gråtmild och längtar så efter den lilla bebisen nu. Tänk känslan första gången man får den på bröstet.

• Syoss
    LillaEko skrev 2011-07-06 22:05:19 följande:
    Åh, precis sett "livet på bb" på kanal 5. Gråtmild och längtar så efter den lilla bebisen nu. Tänk känslan första gången man får den på bröstet.
    Jag kollade också. Jag tycker det är intressant att se på förlossningsprogram, det tyckte jag även innan jag blev gravid. Kollade på En unge i minuten när det gick också. Min sambo undrar om jag inte skrämmer upp mig själv med att kolla på såna program men icke :) däremot så kommer jag va livrädd när jag själv ligger där och ska tycka ut knodden. Jag kommer säkert vara som hon i rosa i kvällens program. Sara tror jag hon hette. Halvt panikslagen :P
  • zatori

Jag tillhör Värmlands län (Karlstad) och jag vet inte riktigt hur det är här... Vet inte om det är någon mer härifrån trakten som vet hur det brukar vara?

Får väl vänta och se helt enkelt om det kommer någon kallelse till RUL. Man kanske kan fråga om det på ultraljudsavdelningen när man är där för KUB-testet? Fast det kanske inte de har koll på iofs... Annars får jag väl ringa BM och fråga när det börjar närma sig lite mer... Hur långt i förväg brukar man få kallelsen oftast?

• iwannarock

Halloj! Minns inte om jag skrev "in" mig här igår hahah kan det vara gravidminnet som talar

Väntar iaf 3,dje barnet och är i vecka 13 (om det stämmer) magen växer som bara den har hittat er magbildstråd och slängde in ett inlägg (inget foto) där häromdagen, ska slänga in ett kort på magen snart. Hur mår ni alla, mår ni fortfarande illa? Jag mår fruktansvärt illa i stort sett hela dagarna, i dag på stora parkeringen med massa folk och det bara kom helt plötsligt, va tvungen att försöka räta på mig lite och visa upp magen så alla skulle se att jag är gravid Hittade såna där åksjukeband i dag, tror nog inte att det funkar men kan vara värt att testa iaf, dom kostade 30 :-   

• erajka
    zatori skrev 2011-07-06 22:19:29 följande:
    Jag tillhör Värmlands län (Karlstad) och jag vet inte riktigt hur det är här... Vet inte om det är någon mer härifrån trakten som vet hur det brukar vara?

Får väl vänta och se helt enkelt om det kommer någon kallelse till RUL. Man kanske kan fråga om det på ultraljudsavdelningen när man är där för KUB-testet? Fast det kanske inte de har koll på iofs... Annars får jag väl ringa BM och fråga när det börjar närma sig lite mer... Hur långt i förväg brukar man få kallelsen oftast?
    Jag tänkte fråga när jag gör kub-testet hur det funkar. Kommer inte ihåg vad BM sa gällande RUL
  • LillaEko

Haha, ja. Jag blir inte heller skrämd än, men frågar du mig i dec kanske du får ett annorlunda svar ;)

• zatori
    erajka skrev 2011-07-06 22:20:45 följande:
    Jag tänkte fråga när jag gör kub-testet hur det funkar. Kommer inte ihåg vad BM sa gällande RUL
    Okej. Då gör jag också det. När har du tid för KUB?
  • erajka
    zatori skrev 2011-07-06 22:36:27 följande:
    Okej. Då gör jag också det. När har du tid för KUB?
    18/7 du då?
Svar på tråden Januaribebis 2012