• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bebismys2011

Stellan: jag köpte en igår, verkar vara svårt att hitta hjärtljuden, jag hörde bara min egen puls. :p

• iwannarock
    roxylady skrev 2011-07-12 12:41:56 följande:
    Okej men är det ditt tredje så förstår jag att det är annorlunda för dig Glad
    Sägs ju att man får mage snabbare då? Jag känner ju ifos av att jag har något där med tanke på linamenten osv. Okej!! Ja illamående har jag varit.. och hungrig konstant är man ju också ;) man kan ju se att man har fått lite mage i alla fall men det är nog bara jag som märker av det.. iofs min sambo med :)

Nej då det tror jag inte :) Har en väninna som är i v14 nu och kände av ssin bebis för ett par veckor sen :) Vilken mama mia mottagning var du på?
    Karlavägen va vi på.
  • Snusmumriken80

Hinner knappt titta in här, tiden bara rullar iväg Är i v. 15+0 idag, känner nåt som rör sig, men inte vet jag om det är bebisen eller vad det är=)  Inbillar mig iaf att det är lillisen som rör sig;) Är fjärde barnet och jag minns inte hur det var förra gången (3 år sen:)). Den 22:a är det ultraljud, ska bli skoj:)

• curiosa
    Stellan skrev 2011-07-12 12:37:29 följande:
    Funderar på att köpa ett angelsound på teknikmagasinet! Vad tycker ni som har ett? Onödigt eller bra investering ??
    Läs några sidor tillbaka skrevs en del om den då.
  • curiosa
    Snusmumriken80 skrev 2011-07-12 13:07:46 följande:
    Hinner knappt titta in här, tiden bara rullar iväg Är i v. 15+0 idag, känner nåt som rör sig, men inte vet jag om det är bebisen eller vad det är=)  Inbillar mig iaf att det är lillisen som rör sig;) Är fjärde barnet och jag minns inte hur det var förra gången (3 år sen:)). Den 22:a är det ultraljud, ska bli skoj:)
    Jag känner oxå av min, vissa dagar mer andra dagar typ ingenting.
    15+0 för mig på lördag! Ska på ul 3/8 :)
  • Niins

Idag går jag in i v 15+0, tiden har verkligen gått fort senaste veckorna!!

Var på en liten shoppingrunda idag och inhandlade ett Angelsound på teknikmagasinet!!
    Var orolig att jag inte skulle höra något, vi har inte gjort något UL ännu så jag ville verkligen ha bevis på att det finns nått inne i magen!! Hittade först bara min egen puls men efter 20 min letande hörde vi svaga hjärtljud längre ner än vad jag trodde och fick det till 148 slag/min. LYCKA!! Nu känns det mer verkligt! Nu längtar vi till RUL i början på aug! Vill bara få hem brevet med tiden!

Har dock börjat med nått konstigt på morgonen, det första jag gör när jag vaknar är att jag måste springa på toa och spy galla och rapa upp flera lite luft känns det som! Innan har jag spytt efter frukost! Nån som känner igen detta?? 

• Stellan

Tack för svaren! Köpte mig en angelsound doppler och hittade lille bebisens hjärta efter några minuter! Vilken känsla!!!

• RaraS

Här är en till som "spyr" luft...stora mängder. Men jag fiser en del också , ursäkta men det gör jag, så jag tänker att om jag inte låter det komma ut ena vägen så kommer det ut den andra ;)

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
Svar på tråden Januaribebis 2012