• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Carolaj83

var på inskrivning idag....o de var mycket nytt från mina 2 tidigare barn!
    ul är flyttat för vår del från danderyd till odenplan!!!!! ännu längre att åka....sen måste jag till karolinska för nån spruta eller behandling om jag o fostret har olika blodgrupp....jag o mina tidigare barn har olika blodgrupper men då fick jag sprutorna direkt efter förlossningen
    annars såg alla värden bra ut, måste även gå på extra kontroll pga tidigare havandeskapsförgiftning  

dom får inte lyssna efter hjärtljud då deras maskiner inte är godkända för så små foster, får hålla mig till ul för att se ett livstecken....men min bm flyttade fram mig till 1 jan!!!! så de e bara vänta på kallelsen o se när de blir tajm  

• Frökenolson
    Carolaj83 skrev 2011-07-12 17:50:08 följande:
    var på inskrivning idag....o de var mycket nytt från mina 2 tidigare barn!
    ul är flyttat för vår del från danderyd till odenplan!!!!! ännu längre att åka....sen måste jag till karolinska för nån spruta eller behandling om jag o fostret har olika blodgrupp....jag o mina tidigare barn har olika blodgrupper men då fick jag sprutorna direkt efter förlossningen
    annars såg alla värden bra ut, måste även gå på extra kontroll pga tidigare havandeskapsförgiftning  

dom får inte lyssna efter hjärtljud då deras maskiner inte är godkända för så små foster, får hålla mig till ul för att se ett livstecken....men min bm flyttade fram mig till 1 jan!!!! så de e bara vänta på kallelsen o se när de blir tajm  
    1/1 vilken grej =)
    Önskar man kunde veta när den lille dimper ner.. men det är väl en tjusning det med, att inte veta..
    Jobbigt att flänga fram och tillbaka, jag hoppas jag bara behöver åk till bm en mil hemmifrån och sen till näl för RUL och förlossning. Har ca 30 minuter dit, kan gå fortare, men i januariväglag får man ju ta det lugnt!
  • MaHo89

Hej tjejer. Vet inte om ni kommer ihåg mig :P
    Men vi var ju på ultraljud och fick veta att det var stor nackspalt på bebisen. Var till Umeå och gjorde kub och nupp test. Sen moderkaksprov.... Fick veta svaret idag iaf.. Och det såg bra ut :))
    Är så sjukt glad :)
    Hoppas det är bra med alla här :)

• Sindie

Var på ul idag. Allt såg bra ut och lillen sprattlade för fullt där inne! :)

• fabler
    MaHo89 skrev 2011-07-12 18:11:47 följande:
    Men vi var ju på ultraljud och fick veta att det var stor nackspalt på bebisen. Var till Umeå och gjorde kub och nupp test. Sen moderkaksprov.... Fick veta svaret idag iaf.. Och det såg bra ut :))
    ååå vad skönt!!!
    elias är världens sötaste!!!
  • jessielarsson
    roxylady skrev 2011-07-12 12:01:48 följande:
    iiihhhh ska på UL i sthlm på Tisdag kväll! Är supernervös!!!
    Är dock orolig att allt verkligen är okej där inne.. därför jag gör detta. Bara för att man inte fått mkt till mage å så ännu.. och att man inte mår illa längre. Men det ska väl inte kännas så mkt nu? är 11+5 idag.
    Du behöver nog inte vara orolig för att du inte har någon mge, du är ju fortf ganska så tidigt i din graviditet. Och det där med illamåendet är så himla idividuellt, bättre att inte må illa än att göra det, är ju skit jobbigt att gå och må illa hela tiden. Så njut istället av din graviditet, snart kommer du börja pusta och stånka om hur stor magen är och hur tungt det är och hur jobbigt det är 
    Man har inte grav symtomer hela graviditeten, det man har sen är magen. Och det räcker!
  • Frökenolson
    grattis till er, skönt att veta hur det än hade varit. Men självklart jätteskönt att allt såg bra ut!!
  • MissT
    Åhhh vad skönt! Grattis! Förstår att du är glad
  • bumbi 84

Men vad underbart!
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
Svar på tråden Januaribebis 2012