• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Extremt illamående just nu som jag inte riktigt vet hur jag ska bli av med.
    Nu är det ju inte ens varmt (bara 19 grader ute) men idag är dte nog som värst.....
    Ska försöka skriva upp hur jag mår en massa för att inet i framtiden få för mig att det var nog inte så farligt (är ju min tredje så jag behöver ju inga mer barn sen)
    Det är konstigt hur snabbt man glömmer!

• Alltochinget

Kub gick jättebra! Myran sprattlade, vinkade och drack fostervatten. Så jävla häftigt! :D och hjärtat tickade på... Jag är så lycklig!

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • MissT

Anonyym - Åhhh vad härligt Stort grattsi!

leia - Välkommen hit! Jag är också beräknad 10 januari

• minjalin
    MissT skrev 2011-07-13 12:59:27 följande:
    Anonyym - Åhhh vad härligt Stort grattsi!

leia - Välkommen hit! Jag är också beräknad 10 januari
    Tack :) Åh vad roligt! Hur mår du?
  • MissT

Jag mår bra. Har i stort sett sluppit illamåendet, bara känt av det lite då och då, tack och lov.
    Är däremot extremt trött och har drabbats av foglossning.
    Fyller år den 10 januari så det ska bli spännande att se om den lille kommer då eller om det blir någon annan dag  Hur mår du själv?

• minjalin
    MissT skrev 2011-07-13 13:06:24 följande:
    Jag mår bra. Har i stort sett sluppit illamåendet, bara känt av det lite då och då, tack och lov.
    Är däremot extremt trött och har drabbats av foglossning.
    Fyller år den 10 januari så det ska bli spännande att se om den lille kommer då eller om det blir någon annan dag  Hur mår du själv?
    Vad skönt. Jag har mått mer illa än med första, spytt några gånger och mår fortfarande illa då och då. Är jättetrött och har halsbränna och foglossning så den här grav verkar bara bli ännu värre än den första, men nu har man ju en liten som påminner en om varje dag varför man går igenom det här ;) Men man får väl vara glad så länge man inte ligger och spyr 5 ggr om dan hela grav ;) Oj, ja det blir ju spännande :P I min familj så fyller sonen i november, sambon i december, bebisen förmodligen i januari och jag i mars så vi får väl tajma in nästa bebbe i februari så har vi hela familjen samlad efter varandra ;)
  • MissT
    minjalin skrev 2011-07-13 13:11:16 följande:
    Vad skönt. Jag har mått mer illa än med första, spytt några gånger och mår fortfarande illa då och då. Är jättetrött och har halsbränna och foglossning så den här grav verkar bara bli ännu värre än den första, men nu har man ju en liten som påminner en om varje dag varför man går igenom det här ;) Men man får väl vara glad så länge man inte ligger och spyr 5 ggr om dan hela grav ;) Oj, ja det blir ju spännande :P I min familj så fyller sonen i november, sambon i december, bebisen förmodligen i januari och jag i mars så vi får väl tajma in nästa bebbe i februari så har vi hela familjen samlad efter varandra ;)
    Haha ja det får ni göra
    Jobbigt att må så illa, är glad att jag sluppit men samtidigt gör det ju att man tvivlar på om allt är ok där inne. Har varit på fyra vul (pga av att jag åt pergo och att jag tidigare haft två MA) och allt har sett bra ut förutom första gången (då läkaren trodde jag drabbats av en ofostrig graviditet, vilket det tack och lov inte var) men oron finns kvar.....

Jag har två tjejer sedan tidigare och de är födda 1 och 3 oktober så de fick i alla fall varsin födelsedag tack och lov. För egen del spelar det ingen roll men jag vill gärna att barnen ska ha egna födelsedagar och slippa dela med varandra.
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-07-13 12:25:25 följande:
    Kub gick jättebra! Myran sprattlade, vinkade och drack fostervatten. Så jävla häftigt! :D och hjärtat tickade på... Jag är så lycklig!
    Gud vad roligt att höra!! Grattis!! Skrattande Förstår nu din nervositet du hade imorse.. ska in på UL nästa vecka. Känns jätte läskigt! Hoppas jag får se samma som dig!! :D
Svar på tråden Januaribebis 2012